סקירת הרומן החדש "פיית" – סנדרה הבה – יהלומים הוצאה לאור

הוצאת יהלומים מוציאה לאור בימים אלו רומן חדש של הסופרת סנדרה הבה תחת השם "פיית".

מדובר ברומן מתח מהפנט אשר סוחף את הקורא אל תוך סבך של חקירה מסועפת שנמשכת מעל עשור, בצילה אהבה שלמרות הכל עדיין בוערת.

תקציר הספר:

וימברלי, העיירה הפסטורלית, מאבדת במהלך שנים ארוכות את בניה אל הלא נודע, ואף אחד לא מצליח לפצח את התעלומה. גיבורת הספר, פיית' קופר, הגיעה לעיירה הקטנה במרכז טקסס עם הוריה בעקבות שליחות סודית של אביה. היא מצאה חברים ואהבה, וברגע אחד נאלצה לוותר על הכול ולשלם מחיר כבד מנשוא. אחרי עשור שכף רגלה לא דרכה בווימברלי, היא נאלצת לחזור אליה, בטוחה שכל שאיבדה לא יוכל לשוב לעולם.

טיילר דיוויס הפך מהילד שאהב לשחק ב'שוטרים וגנבים', לגבר. הוא השריף הצעיר ביותר במחוז הייז ולנגד עיניו מטרה אחת – לפצח את תעלומת הבנים הנעלמים.

שובה של פיית' פותח פצעים ישנים ומעיר סכנות חדשות. טיילר לעולם לא יוכל לסמוך על הנערה שהשאירה אותו מאחור ועדיין מסתירה ממנו כל כך הרבה, ופיית' יודעת שלעולם לא תמצא אחר. כעת, אותן נסיבות שקירבו אותם זה אל זה וגם הרחיקו אותם – עדיין מסכנות הכול.

כשהחיים של כולם מונחים על הכף, פיית' וטיילר נאלצים לחשוף יחד אמיתות קשות הקבורות מתחת לסבך של שקרים ולמצוא את הדרך חזרה זה אל זה.

ספריה הקודמים של סנדרה הבה עשי שאזכור ועשי שאשכח שיצאו גם הם בהוצאת יהלומים כיכבו ברשימות רבי המכר במקומות הראשונים וזכו להצלחה רבה.

לסיכום: ספר קל לקריאה, סוחף ומותח.

ממליצה בחום!

מספר עמודים: 328.

מחיר: : 98 ש"ח

להשיג ברשתות הספרים ובאתר כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.