חדש – Oil 360º – שמן טיפולי לגוף ולפנים מבית CARELINE

קרליין משיקה בימים אלו שמן גוף Oil 360º Face & Body Treatment Oil.

מדובר בשמן טיפולי לגוף ולפנים בעל נוסחה ייחודית המכילה שמנים חיוניים מועשרים באומגה 3,6,9 ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים. מעניקה לעורך הזנה, לחות ויכולת לסייע בשיקום נזקי גיל וסביבה. מתאימה להזנת עור הפנים, הרגעת מתח ומסייעת בהפחתת סימני מתיחה בעור.

פורמולת ◦oil 360 פותחה במרקם קליל במיוחד בשילוב אופטימלי של שמנים מזינים כמו חוחובה, זרעי ענבים, רוזמרין, קלנדולה והיפופאיה  המעשירים את העור בויטמינים חיוניים הפועלים גם כנוגדי חמצון. שמנים מרגיעים כמו לבנדר ואקליפטוס המעניקים הזנה מידית ומרגיעים רגישויות ומתח.

מרכיבים עיקריים:

שמן זרעי ענבים והיפופיאה- עשירים בוויטמינים וחומצות אומגה. מסיעים לריכוך של סימני צלקות ומתיחה. מסייע בשיפור ניזקי העור הנגרמים כתוצאה מתהליכי הזדקנות, חשיפה לשמש, קרינה וזיהום סביבתי.

שמן חוחובה, רוזמרין וקלנדולה  – נספגים בקלות, עשירים בוויטמינים חיוניים וחומרי לחות המסייעים בהנעת תהליכי התחדשות בעור. מסיעים בעידון וריכוך קמטוטי יובש.

שמן לבנדר ואקליפטוס- מרגיעים מתח בעור, מסייעים במניעת אדמומיות ולשמירה על הלחות הטבעית בכל מזג אוויר.

הוראות שימוש:

למרוח מספר טיפות מהשמן על עור נקי, לעסות בתנועות עדינות על כל הפנים והצוואר, ו\או על אזורים בעיתיים בגוף  עד לספיגה מלאה.

מריחה יומית, מעניקה לעור תחושה נינוחה ורכה במידית. מסייעת בשיפור מראה הקמטוטים ובהפחתת היווצרות קמטים חדשים.

מחיר: 59.90 ₪, לתכולת: 100 מ"ל.

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר הסחר כאן

חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמופארם אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הרשתות עצמן בהתאם למידע שנמסר לנו על ידן.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.