חדש – Pure Essence – סדרת מוצרים לטיפוח השיער מבית קרליין

קרליין גאה להשיק את סדרת "פיור אסנס" (Pure Essence)  – סדרת טיפוח חדשה

לשיער אשר נוצרה בהשראת הכוח הקסום של הטבע.

מוצרי הסדרה מבוססים על תמציות ושמנים מן הטבע, אשר הוכחו כיעילים בשמירה על בריאות השיער ובהשפעתן על עור הקרקפת – הבסיס ממנו צומח שיער בריא.

השילוב בין השמנים לתמציות הייחודיות מעניק לשיער בכל חפיפה יכולת התחדשות, שיקום והגנה; ובשימוש קבוע הוא הופך בדיוק למה שאתם מאחלים: שיער זוהר, בריא וחזק  – בדיוק כמו שהטבע יצר!

מבחר השמנים בסדרה, מורינגה, ארגן, פיסטוק, מקדמיה וקוקוס, נבחר בקפידה בגלל עושר הוויטמינים ויכולת ההזנה והרכות המופלאים שהם מעניקים לשיער בכל חפיפה. השילוב עם תמציות ייחודיות כמו קפאין, ג'ינג'ר, קרטין, ביוטין ואורכידאה, יוצר יכולת התחדשות מקסימלית בטיפוח קבוע. 

סדרת "פיור אסנס" היא סדרת טיפוח לשיער מהדור החדש: ללא סודיום לוראט סולפט (SLS), ללא פארבנים, ללא חומרי צבע ולא נוסתה על בעלי חיים.

הסדרה מותאמת לפי סוג שיער.

כך למשל Pure Essence Orchid & Macadamia Oil – אורכידאה ושמן מקדמיה לטיפוח שיער רגיל המכילה: שמפו,

מרכך

ומסכה.

פתרון מושלם לשיער חזק ומלא ברק עם שמנים מזינים שהטבע יצר כדי לעטוף את שערכם, בכל חפיפה, באמבט של וויטמינים, לחות וסרמידים. טיפוח יומיומי המפנק את השיער ברכות מלטפת, מגע קטיפתי וזוהר בריא.  

שמן אגוז המקדמיה – שמן עשיר במרכיבי לחות, וויטמינים, אנטי-אוקסידנטים וחומצות אומגה המחזקים את תהליכי ההתחדשות בקרקפת.  מגן ושומר על מבנה שלם של השיער, מונע פיצול ומעשיר בלחות זמינה.

תמצית אורכידאה (סחלב) – תמצית עשירה בלחות, מעניקה רכות וברק לשיער. נספגת במהירות ופועלת לאורך זמן. מונעת השפעות אקלים וחשמל סטטי (Frizz Free).

מחירים לפי מה שראיתי ברשת סופר-פארם:

שמפו Pure Essence : מחיר: 16.90 ₪ , לתכולת: 600 מ"ל.

מרכך Pure Essence : מחיר: 16.90 ₪ , לתכולת: 600 מ"ל.

מסכה Pure Essence : מחיר: 24.90 ₪ , לתכולת: 300 מ"ל.

את סדרת Pure Essence מבית קרליין ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.