קורס איפור מקצועי – נייל סטודיו רעננה – איפור מתקן – שיעור 5-8

זוכרות שסיפרתי לכן שהתחלתי קורס איפור מקצועי בשיתוף

SIGAL TADMOR בנייל סטודיו רעננה?

מי שפספסה תוכל לקרוא כאן

בשיעור ה-5 התחלנו ללמוד על מבנה ותיקון עיניים.

קיימת חשיבות עליונה להתאמת איפור העין למבנה העין.

מבנה עין אופטימלי לאיפור הינו מבנה שקד (כלומר עין בצורת שקד), מתייחס למרחק בין העיניים, גודלן, עומקן, וזוויות העין. המרחק בין זווית פנימית של עין אחת לבין הזווית הפנימית של העין השנייה צריך להיות בגודל של עין אחת. העין אינה צריכה להיות גדולה מדי או קטנה מדי (עיניים קרובות או רחוקות) וגם אינה צריכה להיות שקועה או בולטת.

בעזרת איפור נכון ניתן לבצע תיקון למבנה העין.

תיקון עין במבנה שקד (שתי העיניים הן פרופורציונליות למבנה הפנים והזוויות החיצוניות שלהן מורמות מעט למעלה) הינו מינורי היות וכאמור זהו מבנה האדיאלי לאיפור. ניתן לעשות לעין שקדית אייליינר כאהבת נפשנו.

כדי לתקן עיניים קרובות (המרחק בין שתי העיניים קטן מאורכה של עין אחת), אנו נשתמש בצלליות בגוונים בהירים בזוויות הפנימיות של העיניים, ובצלליות כהות יותר בזוויות החיצוניות של העיניים.

כשנתחום את העין בעיפרון או איילנר או צללית, נדגיש את התיחום יותר בזווית החיצונית של העין (שני השלישים החיצוניים של העפעף), ולא בזווית הפנימית שלה, כדי ליצור עין רחוקה ושקדית.

כדי לתקן עיניים רחוקות (המרחק בין שתי העיניים גדול מאורכה של עין אחת), אנו נשתמש בצלליות בגוונים כהים בזווית החיצונית של העין, ובצלליות בגוונים בהירים במרכז העפעף ובזווית הפנימית של העין בצללית מעט כהה יותר מהצללית שבמרכז העין.

כשנתחום את העין בעיפרון או איילנר או צללית, נדגיש את התיחום יותר בזווית הפנימית של העין (השליש הפנימי של העפעף), ולא בזווית החיצונית שלה, כדי ליצור אשליה של עיניים קרובות יותר.

בשיעור ה-6 המשכנו עם התיקון עיניים והפעם לתיקון עיניים נפולות, שקועות, בולטות, בוכיות, קטנות וגדולות.

כדי לתקן עיניים נפולות (כאשר הזווית הפנימית של העין גבוהה יותר מהזווית החיצונית של העין), אנו

נשתמש בצלליות בהירות בחלק הפנימי של העפעף (תלוי במרחק של העיניים). 

נאפר בצלליות כהות מאד בקצה החיצוני של העין, חידוד חזק של הזווית החיצונית כלפי מעלה.

אין לתחום חלק תחתון של העין בזוית החיצונית. במידה והעפעף פתוח ניתן לעבות איילינר בזוית החיצונית.

צלליות בהירות או מבריקות מתחת לגבה. 

כדי לתקן עיניים שקועות (צורת עין שקועה היא ארובת עין עמוקה, והמרחק בין הגבה והעפעף העליון הינו קטן),

נניח צללית בהירה על קפל העפעף (בשקע) על-מנת להוציאו החוצה. מעל קפל העין, מתחת לעצם הגבה נניח צללית בגוון בינוני-כהה כדי להשקיע את עצם הגבה. אם העפעף אינו בולט, נניח אייליינר עדין. אם העפעף בולט – נמרח אייליינר דרמטי ומעושן. גווני הצלליות בהם נשתמש יהיו בהירים וזוהרים.  

לתיחום פנימי של העין בעיפרון לבן או בהיר חשיבות עליונה, מה שיבליט מעט יותר את העין. (לא בעור בוגר).

תיחום חיצוני חזק יותר בשליש החיצוני של העפעף ליצירת מראה שקדי.

כדי לתקן עיניים בוכיות (הזוויות החיצוניות שלהן נוטות כלפי מטה), אנו נשתמש בגוון בינוני עד כהה בזוויות החיצוניות כדי להרים את הזוויות החיצוניות ונימנע מתיחום כהה בזויות החיצוניות התחתונות של העין.

כדי לתקן עיניים בולטות, נתחום חלק פנימי של העין (בתוך העין) בגוון כהה לכל אורכה וחלק חיצוני של העפעף העליון של העין בגוון כהה לכל אורכה. נמרח צללית כהה בעפעף התחתון, לאורך כל העין. לכיוון הגבה נמרח צללית כהה פחות באופן הדרגתי. נמרח אייליינר דרמטי ומעושן.

כדי לתקן עיניים קטנות אנו נתחום את העין לכל אורכה, כולל הזווית הפנימית של העין בצורה חיצונית סביב העין. תיחום מסוג זה יוצר אשליה של עין גדולה יותר.

נתחום בעיפרון בהיר או לבן בחלק פנימי של העין (בתוך העין), דבר המגדיל את שטח פנים העין.

כדי לתקן עיניים גדולות (מתייחסות לגודל העין עצמה ולשטח העין) נזהר עם איפור מוגזם כי הכל יכול להראות גדול ומוגזם מידי.

לעיניים גדולות מומלץ להשתמש בצבעים כהים שיצרו אשליה של עיניים קטנות יותר, ומומלץ להימנע משימוש בצבעים בהירים. אייליינר דומיננטי מתאים מאוד לעיניים גדולות. כאשר העיניים גדולות וגם בולטות מומלץ לתחום את קו המים והחלק התחתון של המים בצבעים כהים כדי לתת אשליה של עיניים מלוכסנות וקטנות יותר.

למדנו לעשות אייליינר רגיל בשימוש אייליינר ג'ל וצלליות.

בשיעור ה-7 התחלנו ללמוד אייליינר מעושן.

 

איפור מעושן מתאים לכל מבנה של עין והוא גם מתקן את העין, לדוגמה טשטוש והרמה של עפעף נופל וגם מגדיל ויזואלית את העין, מקנה מראה חתולי וסקסי.

בהתחלה ניצור קו סמוך מאוד לקו ריסים ולפי הצורך תלוי במבנה העין גם מתחת לקו ריסים ולאחר מכן, ניקח צללית שחורה או חום כהה וניצור מראה מטושטש לאיילינר, שלא יראה חד. ננקה בעזרת קונסילר.

בשיעור ה-8 איפרנו מודליסטיות ויישמנו כל מה שלמדנו עד כה.

הנה היצירה הראשונה שלי:

 

זהו להפעם, אני ממתינה בכליון עיניים לשיעור הבא. מקווה שגם אתן!♥

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.