ProPeel – סדנת פילינג מכני חדשני מבית כריסטינה + סיור במפעל

אמש לקחתי חלק בהדרכה מאוד מעניינת, מרתקת ומעשירה,

בה צפינו ב- LIVE בטיפול פילינג מכני חדשני ולא פולשני, שהתקיימה במרכז ההדרכה של חברת כריסטינה.

ההדרכה התחילה עם הסבר על ProPeel – פילינג חדשני המבוסס על מקורות טבעיים מהים ע"י גב' הדס כרמל – מנהלת מותג חברת כריסטינה וגב' אורלי שגיא – מנהלת הדרכה וקוסמטיקאית בכירה בחברת כריסטינה שגם ביצעה את הטיפול.

בין הנוכחים נצפו: קרן סלע – מנהלת חטיבת הקוסמטיקה בחב' סלע מדיקל המשווקת בבלעדיות את מוצרי Clinical Christina, גב' קארן דונסקי

ועוד רבים וטובים.

Propeel – פילינג פנים מסדרת Clinical Christina הינו פיתוח מדעי חדשני של חברת כריסטינה.

הפליניג פותח בלעדית לשימוש על ידי רופאים מתחום האסתטיקה בכדי לתת מענה איכותי וממוקד לעור הנוטה להיפר פיגמנטציה, קמטוטים, עור פגום וחסר חיוניות. הפילינג החדשני יחזיר את האלסטיות והגמישות לעור, ישקם את מרקמו ויעניק מראה אחיד וחלק לפנים.

הרכב החומרים הפעילים הטבעיים שבמוצר מעניקים לו יכולות ריפוי ושיקום עוצמתיים, בהם: סיליקטים, אלמוגים העשירים במינרלים, יסודות קורט וויטמינים הידועים בתכונות הריפוי שלהם.

בעת השימוש בפילינג ProPeel חודרים חומרים פעילים אלו לעומק התא ומגרים אותו לפעילות מואצת.

 

פעילות טבעית זו מעודדת את ייצור הקולגן ומשפרת את המבנה הטבעי של העור מה שמחייה את העור ויוצר גוון עור אחיד, מטשטש כתמי היפר פיגמנטציה ומחליק קווי הבעה, כך שהעור מקבל מראה בריא וזוהר לאורך זמן.

ProPeel משלבת 3 מנגנונים הפועלים בסינרגיה אחת כאשר כל אחד ממלא תפקיד מהותי בתהליך ההתחדשות העצמית של העור, משפר את יעילות הטיפול ומסייע ביצירת מרקם אחיד ובהשבת הרכות, והגמישות של העור.

בעט הטיפול מטופל מרגיש עקצוצים, אך היות ומדובר בפילינג מכני מבוקר רק כשעובדים עם החומר על העור מרגישים עקצוץ. ברגע שמפסיקים העקצוץ נעלם. ניתן לטפל עם הפילינג במצבי אקנה כמסכה המרפא את העור.

הנה תמונות של המטופלת שצילמתי..

המטופלת לאחר הפעולה מקבלת לשימוש ביתי 3 מוצרים והם: בוסטר, מייקאפ טיפולי עם מקדם הגנה 20 spf ותכשיר לחות כדי לזרז את החלמת העור. ביום השני העור נוטה להתקלף באזורים שונים תלוי בעוצמת הטיפול. ניתן לצאת מחוץ לבית אם לובשים מייקאפ טיפולי.

פיתוח פילינג ProPeel הינו חלק מסדרת Clinical אשר פותחה לשימוש עבור רופאים. המוצר הינו פורץ דרך ומספק למטופלים פרוצדורה רפואית שאינה כירורגית ויעילה מאוד לטיפול במגוון מצבי עור. לאחר הסדנא זכיתי לראות את המפעל כחול לבן של כריסטינה.

הנה כמה תמונות שצילמתי במפעל.

כריסטינה בחרה לשווק ולהפיץ בלעדית את מוצריה באמצעות "סלע מדיקל" בבתי חולים, מרפאות לרפואה אסתטית ואצל רופאים פרטיים.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.