קולקציית אביב – קיץ 2018 של המותג MORGAN ברשת המשביר לצרכן

מותג ההלבשה הצרפתי הבינלאומי MORGAN ידוע בעולם כמותג של

נשים עוצמתיות וסקסיות, בשנות השלושים לחייהן, המנהלות אורח חיים אינטנסיבי וזקוקות לאאוטפיטים מתאימים לכל אירוע בסדר היום העמוס. נשים אלה לא יהססו לערבב בין פריטי יום וערב, בסגנון חושני ופורץ דרך, המשלב אופנתיות עם אלמנטים מעולם הרוק והזוהר.

המותג MORGAN קיים כבר למעלה מארבעים שנה במהלכן הפך למותג רדי טו וור (ready to wear) בצרפת בפרט וברחבי העולם בכלל. קולקציית המותג משלבת אופנה עדכנית, עם סממני פיתוי שיצרו למורגן זהות ייחודית שהונצחה תחת הסלוגן  "Morgan de toi".

האוספים שמציע המותג מעוצבים בהתאם למגמות האופנה המובילות, עם דגש על שימוש בבדים באיכות גבוהה, תשומת לב מרבית לפרטים, תפירה מוקפדת ואביזרים משלימים.

המותג הצרפתי נחת ברשת המשביר לצרכן והשיק באירוע חגיגי שהתקיים "קניון הגדול" בפתח תקווה את קולקציית אביב-קיץ 2018 במקביל להשקתה באירופה. (מי שעוקבת אחרי באינסטגרם נחשפה בזמן אמת לקולקציה המרשימה).

תכירו את הקווים:

EXTRAVAGANZA

אוסף פריטים בצבעים נועזים מבדים וצלליות ייחודיים. גווני הכחולים והאלמוגים הם צבעי המפתח בליין הזה שמשתלבים היטב עם עיצובים רעננים, קשירות שובבות, חרוזים, פרחים ועוד.

BOTANICA

ההשראה לקו מגיעה מהעולם הבוטני והניבה ליין רומנטי במיוחד. בקולקציה משולבים אלמנטים של רשת, תחרה ופרחים במרקמים רכים, בדים גולמיים וגזרות א-סימטריות, אוף שולדר וקצוות פרומים.

PIRATE

ליין הפיראט מורכב מפריטים בגזרות נשיות ומתנפנפות, הרבה פסים, פריטים בסגנון אופנוענים בגוונים שחורים, גופיית מריניר, כפתורים, תחרות ועוד.

MODERN LACE

ליין שמורכב מפריטים בקווים גיאומטריים וקווים א-סימטריים רכים, בשילובי צבעים של שמים כחולים, שחור ולבן, קולור בלוק ועוד. התחרה בולטת בקווים אסימטריים ומשחקי אורך, קשירות וצורות מקוריות שמדגישות את הספורטיביות והנשיות בגזרות הצמודות.

FORTUNE TELLER

הקו הלוהט של מורגן מצטיין בצבעים חמים ונועזים כמו ורוד פוקסיה, חליפות בהשראת טוריאדור, צבעים קלאסיים שמוסיפים אווירה לכל לוק, בשילוב פרחים פטגוניים שעוזרים לטוות את הקסם ועוד..

SOUVENIR

אוסף בהשראת הווינטאג' האמיתי של פעם אשר משלב בין אלגנטיות של תחרות רכות ועדינות בוורוד כהה,

תותים פראיים ועיטורים בצהוב עם השפעה של רוק המחלחלת לאוסף בעורות צבעוניים, בדי דנים, חרוזים וצלליות רב גוניות.

ATELIER

הליין האוונגרדי של מורגן, עכשווי, מעורר השראה ומעוצב בקווים בולטים של חתכים וא-סימטריה, על חולצות וג'ינסים, בצבעים של שמים כחולים סוערים וגיר לבן. פריטי המפתח של הליין כוללים אפקט עור ויניל בשילוב של לבן עם משבצות, בהדפסים וריקמות, בדים חצי שקופים ותחרות.

טווח מחירי הקולקציה לקיץ נע בין 89.90  ₪ ל- 559.90 ₪

 

מידות – החל מ-36  ועד-44.

ניתן להשיג ב- 37 סניפי רשת המשביר לצרכן ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.