רעיונות למתנות – וולנטיינס דיי 2018 – Valentine's Day

יום האהבה הבינלאומי (יום וולנטיין) הנחגג כל שנה ב-14 בפברואר

בפתח וכל האוהבים ומאוהבים יחפשו לאחר מתנה אולטימטיבית לבת או בן הזוג.

ניתן לקחת את בני זוגכם לחופשה רומנטית, שייט רומנטי, ארוחה רומנטית לעור נרות, ביקור בספא או לרכוש מתנה שתחמם להם את הלב.
הנה כמה הצעות למתנות ליום מיוחד זה.

AHAVA מעבדות ים המלח, שמוצריה אהובים עלי במיוחד, מציעה לקראת יום האהבה מארזי מתנה יוקרתיים שניתן להשיג בלעדית בסופר פארם. 

מגוון המוצרים במארזים מבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, ותמציות צמחים ייחודיות ומועשרים ב-™OSMOTER, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל. המארזים הייחודיים עוצבו בהשראה רומנטית בצבעי ורוד, טורקיז, כתום וירוק ומשלבים את מוצרי AHAVA האהובים ביותר.

בין המארזים תוכלו למצוא את המארז LOVE AFFAIR המכיל:

  • תחליב לחות מינרלי לגוף בניחוח קקטוס ופלפל ורוד 250 מ"ל
  • קרם ידיים מינרלי בניחוח הדגל המוכר והאהוב 40 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם או באתר כאן 

FLOWERBOMB BLOOM – בושם לאישה מבית VIKTOR & ROLF.

Flowerbomb הוא הבושם הטרנספורמטיבי האייקוני אשר מסוגל להפוך לכל דבר, הודות לתכולת הפרחים העשירה שלו. תווים רבי עוצמה של זר פרחים מתעוררים והופכים ליקום הקסום והסוריאליסטי של ויקטור ורולף. הבושם הראשון של ויקטור ורולף שאף ליצור חוויית בושם חדשנית: כוח פרחים מודרני המפיץ אווירה של שפע, עם תווים עשירים או מרובדים בקפדנות המותירים שובל מרשים, גדול מהחיים.
אהבתי את הניחוח החזק, המתוק והפרחוני. הרחתי אותו עלי למשך כ-5 שעות ולאחר מכן חידשתי שוב.
הבקבוק יפה בעיניי ומשדר יוקרה, כמו הניחוח עצמו.
מחיר הבושם Flowerbomb Bloom הינו 99 דולר ל- 100 מ"ל EDT.
את הבושם ניתן להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.
Rêve d’Infini – בושם לאישה מבית LALIQUE
מדובר בבושם שכולו שיר הלל לנשיות הנצחית, המהווה גם את מקור ההשראה האינסופי של רנה לליק מייסדו של בית LALIQUE, המוכר בכל בעולם בשל עיצובים בקריסטל של מוצרי נוי, אביזרי אופנה ובקבוקי בושם.
הבושם Rêve d’Infini משלב מודרניות עם הטכניקות היפות והאומנותיות ביותר של רנה לליק. הוא מסמל את האינסוף, באמצעות סמל שצורתו כבר נרמזת בעיטורים השבלוליים בסגנון "ארט-נובו" של תכשיטי רֶנֵה לָלִיק.
הבַּשָּׂם Richard Ibanez בחר בפָלֶטה פרחונית של מרכיבים טבעיים עדינים: ברגמוט טהור המעניק לבושם גוף ריחני  של ליצ'י בניחוח  ורדים. הפְרֶזיה, שריחה משלב את נקטר הפירות עם קלות הדעת של היסמין, מביאה את התו האמצעי הפרחי של Rêve d’Infini. זהו תו אמצעי שבו מלבב הסמל האולטימטיבי של נשיות: שמן ורדים אלגנטי, מעודן , אגס מִשיי טרי שזה עתה נקטף, ונתמך על-ידי הריח החזק של עץ הארז. חשיפה מִשית של תווים תחתונים בריח וניל, מושק ואלמוג, מאריכים את משך ההרמוניה ומעוררים את מחזור החיים הנצחי..
אהבתי את הניחוח המתקתק, החושני והמפתה של הבושם, הנותר לאורך זמן. זהו לא בושם שמותיר שובל אחריו, אך בהחלט בושם שניתן לחוש בנוכחותו במהלך היום.
מחיר הבושם: 109.90 דולר ל- 100 מ"ל EDP.
ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.
רטיות לעיניים PAYOT perform lift YEUX מבית פאיו – PAYOT.
מדובר ברטיות עיניים מסדרת הטיפוח החדשה PERFORM LIFT המיועדת לטיפול במיצוק, ריפיון ומתיחת העור Payot Perfrom Lift Patch Yeux,
המגיעות במארז של 10 יחידות נפרדות,
כך שנוח מאד לשלוף כל פעם מארז בודד לטיפול בסימני העייפות והגיל באזור העדין של העיניים או לקחת כמה לנסיעות.
הנחתי את הרטיות מתחת לעיניים עד לספיגה מלאה של החומר לכ- 10 דקות ולאחר מכן הסרתי אותן ואת שאריות החומר טפחתי קלות סביב העיניים עד לספיגתו.
לאחר השימוש שמתי לב כי העור מתחת לעיניים שלי היה לח, רך וחלק, ונראה בהיר יותר ועקב כך רענן יותר. הופחתו מעט קמטוטים מתחת לעיניים למשך מספר שעות.
הנפיחות אינה דאגה עיקרית שלי, כך שאיני יכולה להעיד.
מחיר המארז של 10 רטיות לעיניים: 159 ₪.
ניתן להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.
זהו להפעם. מקווה שעזרתי.. חג אהבה שמח!!!♥♥♥

 
Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.