תערוכת הצעצועים חנוכה 2017 – כל החידושים לקראת חנוכה ופורים

השבוע התקיימו 2 תערוכות הצעצועים לרשתות וחנויות הצעצועים,

 במסגרתן הציגו מספר חברות צעצועים את מיטב החידושים לקראת חנוכה ופורים ואני ביקרתי בהם כדי לספר לכם על כך. 

בתערוכה הראשונה שהתקיימה במלון השרון 

הציגה יצרנית המשחקים ישראטויס, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק משחקים, משחקי קופסה שמתאימים לגנים ולשימוש ביתי, משחקי יצירה שמפעילים את הדמיון ומשחקי חברה, את מיטב החידושים וביניהם סדרת משחקי רגשות: משחק זיכרון, משחק לוטו uמשחק התאמה.

סדרת משחקים לגיל הצעיר העוסקת ברגשות, מעודדת שיח רגשי בקרב הילדים ומסייעת לנו להבין את עולמם הפנימי. הסדרה מסייעת לכל משתתף להבין ולגלות את רגשות האחר. המשחק מהווה הזדמנות נפלאה לפתח שיחה עם הילדים והוא יוצר במה נהדרת לשיפור ההבעה והתקשורת.
הכרטיסים בנויים משני חלקים. באחד תמונה של רגש ובחלקו השני שם הרגש.
בסדרה שלושה משחקים קלאסיים: לוטו,

זיכרון

ומשחק התאמה,

המפתחים את התפיסה החזותית, מעשירים את השפה, מרחיבים את אוצר המילים הרגשי ומשפרים את יכולת הבעת הרגשות.

מחיר כל אחד ממשחקי הסדרה: 39.90 ₪.

לישראטויס קיים מגוון רחב של פאזלים מכל הגדלים ודרגות הקושי וביניהם סדרת פאזלים בערכת מזוודה המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית.

מדובר בפאזל רצפה קלאסי ואיכותי, עם ציורים מקוריים בנושאים חווייתיים ולימודיים. הפאזלים מגיעים במגוון של 24, 48 ו70 חלקים בגודל של 57/70 ס״מ. כל אחד מחלקי הפאזל עבה ומצופה למינציה . הילדים מוזמנים ללמוד כבר עם הפאזל הראשון שלהם, נושאים מגוונים ביניהם: המשפחה שלי,

מפת העולם, זהירות בדרכים.

סדרה נוספת של פאזלים חווייתיים בערכת מזוודה: ארמון הנסיכות,

בגן המשחקים, חוות החיות,

הכבאים, תיבת נח, בגן המשחקים.

מחיר 29.90 ₪.

ופאזלים של המותג הפאזלים העולמי "Cobble-Hill".

מדובר בפאזלים איכותיים עם ציורים אמנותיים, ייחודיים ואטרקטיביים שמיוצרים בסטנדרטים גבוהים, עם חומרי גלם ידידותיים לסביבה, נייר, צבעים ודיו מהטובים בעולם. הפאזלים מצופים לכה המקנה להם מראה חד וברור.

חברת 'cobble hill' פיתחה את הפאזל המשפחתי הראשון בעולם – פאזל 400 חלקים במגוון תמונות אמנותיות וייחודיות, כשכל פאזל מורכב משלושה גדלים שונים של חלקים כך יכולים להרכיב את הפאזל יחד כל בני המשפחה, להנאה משותפת, גדולים וקטנים יחד.

לציבור הדתי- סידורי הראשון-סידור תפילה לגיל הרך.

סידורי מגיע באריזת תיק יוקרתית ומרהיבה.

סידורי הראשון מיועד לילדים בצעדים הראשונים בתפילה.


הסידור עשוי מחומר רך ונעים למגע ודפים צבעונים, המצופים למינציה איכותית נשאר לאורך זמן.
בכל דף תפילה מלווה בציורים מרהיבי עין ומלאי תוכן-ציורים שיעניקו לילדים עומק נוסף למילות התפילה.

ובצידו האחורי נמצא דף ללימוד האותיות אלף-בית והנקדות.

להשיג ברשתות הצעצועים המובילות ("כפר השעשועים", "להיט בראש", "צעצועים חצי חינם", "הפנינג", "טירת הצעצועים") ובחנויות הצעצועים הפרטיות.

יבואנית ויצרנית הצעצועים "הקוביה" הציגה בתערוכה את מיטב משחקי לוח, אסטרטגיה, קלפים ומשחקי תפקידים וביניהם את המשחק שם-קוד.

שם-קוד הוא משחק לוח חברתי בעברית – בו השחקנים צריכים לנחש נכון את המילה ולזכות בנקודות עבור הצוות שלהם. בסוף המשחק יכול להיות רק צוות מנצח אחד! בכל צוות יש רב-מרגלים אחד, שהוא זה שמגדיר את החידה שצריך לפתור, על סמך הקלפים שעל השולחן ואת יתר חברי הצוות. שם קוד הוא משחק קליל באופיו אך מאתגר בחידות שלו, כשהצוות שמוצא ראשון את כל הקלפים ששייכים לצוות שלו (אדום או כחול) מנצח.

שם-קוד: אם מנצחים או מפסידים, זה כיף לפענח את הרמזים.
שם-קוד הוא אחד מהמשחקים הפופולאריים מהשנים האחרונות שזכו להצלחה רבה.

ניתן לצפות בהסבר מפורט על המשחק בוידאו שבאתר החברה הן בשפה העברית והן באנגלית.

לחצו כאן.

עוד בתערוכה הוצגו משחקי חדר בריחה לשימוש ביתי,

משחקי אסוציאציות ורמזים מהנים למשל דיקסיט ועוד..

חברת "הנסיך הקטן" הציגה מגוון ערכות הבנייה והרכבה מבית המותג "K'NEX" הבינלאומי שמיועד לגילאי 5 ומעלה.

בין הערכות ניתן לבנות מגוון רחב של צעצועים, ממכוניות ומטוסים עד לרובי צעצוע, קשתות וגלגל ענק. קודם בונים ואחר כך משחקים.

עוד הוצגו בתערוכה מגוון בובות פרווה מבית "אנימג'יקס", לגילאי שנתיים ומעלה. מדובר בבובות הפרווה רכות ונעימות, בעיצובים שונים של כלב, חתול וחד קרן.

ואיך אפשר ללא מבחר דמויות, צעצועים ואביזרים של "סמי הכבאי".

ניתן להשיג ברשתות צעצועים והתינוקות ובחנויות המובחרות.

חברת הצעצועים "גטר קונסיומר" הציגה את מיטב הלהיטים והחידושים לילדים בתערוכה שהתקיימה בקיבוץ געש, עם הצעצועים והדמויות האהובות ביותר! והפעם המתנות לחג החנוכה הקרוב!

לאחר הצלחת הסדרה בן טן-BEN TEN בעשור הקודם, היא חוזרת כעת בפרקים חדשים בהם בן טניסון, גיבור הסדרה, חוזר בוגר יותר להרפתקאות מדליקות במיוחד. כזכור בן מוצא במקום נחיתתו של מטאוריט שעון יד בשם האומניטריקס המאפשר לו לשנות את צורתו לאחד מתוך עשרה חייזרים.

גטר קונסיומר היא המשווקת הבלעדית של דמויות וערכות המשחק של בן טן. מדובר על ליין מוצרים רחב ביותר שימשיך לגדול ולהתחדש בכל תקופה.

Engino אנג'ינו-משחקים לממציאים.

אנג'ינו הוא משחק הרכבה איכותי ביותר הכולל דגמים רבים בגדלים שונים ובמורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מ-4 דגמים ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.

בתי בת ה-11 שאוהבת משחקי הרכבה במיוחד, הרכיבה דגמים שונים מאינג'ינו מסוקים.

כך נראה אחד מדגמיה שהרכיבה לבדה..

המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגיל 6 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. באמצעות המשחק וההרכבה הילדים נחשפים ליסודות ההנדסה ולעקרונות פיזיקאליים ובכך מעשירים את הידע שלהם. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים. ניתן גם לעקוב אחר הוראות ההרכבה דרך אפליקציה ייעודית ולראות כל שלב ושלב גם בתלת מימד.

גטר ידועה בשיווק בובות נסיכות דיסני המוצלחות ואיכותיות במיוחד. לליין זה מצטרפות כעת גיבורות העל של DC וונדר וומן, באטגירל, סופרגירל והארלי קווין. בשנים האחרונות המגמה היא ההבנה שהעולם שייך לא רק לגיבורי על אלא גם לגיבורות שמצילות את המצב ולא רק מחכות שיצילו אותן.

את צעצועי גטר קונסיומר ניתן להשיג ברשתות הפנינג, ביג טויס, הפיראט, טויס אר אס וכפר השעשועים.

מקווה שנהניתם מהרשומה וקיבלתם רעיונות מגניבים מה לרכוש לילדים לחנוכה ובכלל.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.