חדש – מסכת שיער להזנה עמוקה ודאודורנט רול מינרלי – AHAVA

הבלאי האינטנסיבי של סיב השער והזדקנותו המואצת בשל תנאים

סביבתיים שונים, כמו חשיפה לשמש (ותוצאה של הקרני-UV), שימוש באביזרים לעיצוב שיער (פן או מחליק) או טיפולים כימיים כגון צביעה או החלקות ואפילו פעולות יום יומיות כמו סירוק, פוגעים בשערנו ומחלישים אותו ובכך נגלה לעינינו שיער פגום עם קצוות יבשים ומפוצלים ובעל מבנה מוחלש, מהחלק החיצוני ועד לעומקו.

מה שנותר לנו לעשות הוא להשתמש במוצרים המשקמים את השיער כגון מסכת שיער החדשה המיועדת להזנה עמוקה מבית AHAVA. 

מדובר במסכת שיער עשירה וקרמית המיועדת לכל סוגי השיער. המסכה מחדירה לשיער לחות, מזינה אותו לכל אורכו מהשורש ועד הקצה.  המסכה מכילה תערובת של 7 שמנים חיוניים, כולל שמן ארגן, חוחובה, היפופאה, עץ התה ועלי רוזמרין,  ומועשרת בOsmoter™-  תערובת מינרלים מים המלח של AHAVA.

הידעתם?

השיער שלנו עשוי מחלבון קשה שנקרא קראטין. זקיק השיער נמצא עמוק בתוך העור, בדרמיס, שם הוא מתפתח על ידי חלוקת תאים הבונים את השערה. כלי דם זעירים בבסיס כל זקיק מזינים את שורש השיער כדי לאפשר צמיחה. ברגע שהשיער בוקע התאים בו אינם חיים;  ולכן השיער שאנו רואים מכיל תאים מתים. השיער הוא ללא ספק האיבר המת המעניין ביותר בגוף שלנו, שתפקידו הפיזי הוא למנוע אובדן חום מראשו של אדם, אבל הטיפוח שלו גורם לנשים וגברים כאחד להשקיע כספים רבים מידי שנה על תחזוקתו.

מכיוון שצמיחה בריאה של השיער מתחילה עמוק בעור (בקרקפת), הטיפול המשקם לשיער יכלול גם טיפול בקרקפת. מסכת השיער המזינה של AHAVA היא טיפול משקם שבועי לקרקפת ולשיער, התומך בצמיחת שיער בריאה וחזקה יותר, צמצום קצוות המפוצלים וחיזוק השיער כנגד פגעים חיצוניים והרגלי תחזוקה אישיים הפוגעים באיכות השיער.

מסיכת שיער להבדיל מקונדישנר משמשת לטיפול בשיער פגום שניזוק מסיבות שונות, החל משיער יבש שניזוק מאקלים ושמש, צבוע, גוונים, דרך שיער אחרי החלקה ועד שיער שניזוק משימוש תכוף במייבש שיער, מחליקים ומברשות חום, שימוש בתכשירי שיער כגון ספריי, ג'ל וכדומה.

השימוש במסכה החדשה מגן, מזין ומלחח את השיער ומותיר אותו מבריק, חזק, רך וחלק למראה ולמגע, נוח לסירוק וקל לטיפול.

אופן השימוש: 

לאחר החפיפה בשמפו, יש למרוח מהמסכה על שיער רטוב מהקרקפת כלפי מטה. יש להשאיר את המסכה למשך 5-10 דקות ולשטוף במים פושרים.  מומלץ להשתמש 1-2 פעמיים בשבוע.

• נבדק לאלרגיה •  ללא פרבנים •  מתאים לבעלי עור רגיש

את המסכה ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות.

מחיר מומלץ לצרכן: 128 ₪ לתכולת 250 מ"ל.

בשנים האחרונות, עם צמיחת המודעות ל- wellbeing עולה הצורך מצד הצרכנים לדיאודורנטים 'ידידותיים לעור', נטולי כימיקלים הנחשדים כמזיקים לבריאות.

דיאודורנטים,  הנמצאים בשימוש יומיומי על ידי נשים וגברים בכל הגילאים,  מכילים מרכיבים שכיחים כגון אלומיניום, פארבנים וטריקלוזן ,שנויים במחלוקת ומוחרמים על ידי חלק מהלקוחות.

אלומיניום: אצל נשים, אלומיניום יכול להיאגר ברקמות השד,  ולהעלות את הסיכון לחלות בסרטן השד. אלומיניום הוא גם (נוירוטוקסין) רעלן המשפיע על מערכת העצבים ולכן אף נקשר בחשד למחלת האלצהיימר.

פארבנים: מרכיבי שימור כימיים בעלי אפקט אסטרוגני הורמונלי על הגוף, בשנים האחרונות נקשר שמם לעלייה אפשרית בסיכון לחלות בסרטן השד וסוגים אחרים של סרטן.

טריקלוזן:  תרכובת כימית אנטיבקטריאלית המצויה במוצרי צריכה רבים, סבונים, משחות שיניים, צעצועים, מוצרי חיתוך למזון, מוצרי הגיינה לרופאים ועוד. הטריקלוזן נחשד בשיבוש הורמונלי ושיבוש בתהליכי הגדילה של תאים המוביל לייצור תאים סרטניים בגוף. לא מעט חברות הפסיקו את השימוש בטריקלוזן וה FDA אסר על השימוש בו החל מספטמבר 2017.

אני משתמשת בדאודורנט באופן יום יומי. איך אפשר בלי? 

AHAVA משיקה בימים אלו את דאודורנט רול מינרלי לאשה ולגבר.

דאודורנט Roll-on לגבר ולאשה מועשר במינרלים מים המלח, בוויטמין E באלוורה ובקמומיל המרגיעים את  אזור בית השחי ומעניקים לו נוחות ורעננות לאורך היום. הפורמולה נספגת מהר, אינה דביקה ואינה מכתימה את הבגדים.

הדאודורנט החדש מעניק לגוף:

  • הגנה ורעננות לאורך היום
  • נטול מרכיבים הנחשדים כלא בריאים לגוף
  • אינו משבש תהליכים פנימיים בגוף
  • נספג מהר, אינו דביק ואינו מכתים את הבגדים
  • מתאים לעור רגיש

אופן השימוש:

למרוח מידי יום על בית שחי נקי.

את הדאודורנט ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, רשת סופר-פארם, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות.

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪, לתכולת 50 מ"ל לאישה ולגבר.

לאתר של AHAVA לחצו כאן.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.