חדש – FourEver Bronze – ברונזר לשיזוף טרופי כל השנה מבית אליזבת ארדן

אם אתן חפצות במראה שזוף, אף כמוני פוחדות מקרינת

השמש המסוכנת ונזקיה, באמצעות ברונזר ניתן להגיע לתוצאה מרשימה כאילו שזה עתה קיבלתן נשיקת שמש לאחר חשיפה ממושכת וכל זאת מבלי לצאת מהבית.

אליזבת ארדן משיקה בימים אלו ברונזרים המקנים מראה טרופי בהשראת הגוונים התוססים והזוהרים של האזור הטרופי, להענקת זוהר ונשיקת שמש כמו לאחר חופשה טרופית….אבל  בבית.

הברונזרים מגיעים באריזה יוקרתית וקומפקטית

הכוללת ארבעה גוונים- 2 גווני ברונזר, 1 סומק (צבע שמאוד אהבתי) והיילייטר, המשתלבים בהרמוניה מושלמת להענקת שיזוף בריא ומושלם, מראה ומברשת מקצועית בצורת חצי סהר.

באמצעות הברונזר ניתן לפסל את קווי המתאר של הפנים, לתת אשליה של עצמות לחיים גבוהות, אשליה של מצח צר יותר לבעלות מצח רחב וכו'.

בעזרת הגוונים ניתן להדגיש עצמות הלחיים, לפסל קו הלסת, על גשר האף וסומק תפוחי בלחיים.

הברונזר מגיע במרקם קטיפתי הסופח את הזיעה ונעים מאוד לשימוש, מחליק על העור ומותיר גימור מעודן וטבעי. מכיל חומצה היאלורונית לשימור הלחות הטבעית.

ניסיתי את הגוון מדיום שלדעתי מתאים ללבנבנות העור כמו בתי למשל, היות והצבעים מעט חיוורים על עורי, אך אם מערבבים כל הגוונים יחד נוצר מראה שזוף טבעי שאני מאוד אוהבת. 
קיים גוון נוסף deep שמתאים יותר לעור פניי ומקנה מראה שזוף יותר, אך אם אתן חפצות בנשיקת שמש קלילה וטבעית כמוני, מדיום זה הגוון.
הנה סווטצים. כך נראים על ידי 4 גוונים מהממים
וכך בעור השמש.

מחיר לצרכן : 250 ₪ לתכולת: 15 גרם.

להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.