סרט – כבשים וזאבים – לכל המשפחה – מחמישי 20.7 בבתי הקולנוע

אנו בעיצומו של חופש הגדול ובחיפוש מתמיד באיזה פעילות

להעסיק את ילדינו.

אחת הפעילויות שאני מאוד אוהבת היא בילוי משפחתי בבית הקולנוע.

בשישי אחרון צפינו עם בתי בקומדיית הרפתקאות משפחתית-"כבשים וזאבים" ("Sheep & Wolves") מדובב, שהוקרנה במיוחד לעיתונאים בסינמה סיטי גלילות וממחר, 20.7.17, תוכלו לצפות בה עם ילדיכם בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.

העלילה:

את שלוות חייהם של עדר כבשים חסר דאגות, המתגורר באזור הציורי עלי תבל, מפרה להקת זאבים גדולה שהגיעה לאזור, במטרה לבחור מנהיג חדש. על הכתר מתמודד זאב אימפולסיבי מול המצחיקן של החבורה, זאב חביב בשם גריי, שרוצה להפוך את חיי הזאבים לרגועים יותר. הוא נעזר בכישוף אקראי להגדיל את סיכוייו, וכשזה משתבש, הוא הופך ללא אחר מאשר ל..אייל. כעת הוא חייב לצאת לדרך חדשה שתשיב את זהותו האמתית ואת אהבתו הגדולה. למרבה ההפתעה הוא מקבל עזרה דווקא מהכבשים, שעד לפני רגע היווה איום ממשי על קיומם.

"כבשים וזאבים" היא קומדיה לכל המשפחה מלאת הרפתקאות, שמראה לנו מה קורה כשמישהו מתחיל לראות את החיים, מהעיניים של הצד השני, והם שונים מכל מה שהעלה על דעתו.

השם של הסרט שידר שזה סרט לקטנטנים, אך כשצפינו בטריילר מהר מאוד הבנו שזה סרט אנימציה מרהיב לכל המשפחה.

האמת שמאוד נהנינו מהסרט המתאים לצפייה מגיל 3 ובתי למדה ממנו שצריך לעזור לאחר אפילו אם הוא "האויב המושבע" שלך ולקבל את השונה והמוסר השכל של הסרט-השינוי צריך להגיע מבפנים עם אמונה והרבה כוח רצון.

"כבשים וזאבים" (Sheep & Wolves), יצא לאקרנים ברחבי הארץ בדיבוב לעברית החל ממחר 20.7.17, משך הסרט: 85 דקות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.