חנות קונספט עצמאית של סמאשבוקס בקניון TLV FASHION MALL

בשבוע שעבר שמחתי לקחת חלק באירוע השקה של חנות

קונספט ראשונה בישראל למותג האיפור המקצועי סמאשבוקס, 

השוכנת בקניון גינדי TLV FASHION MALL.

עד כה ניתן היה להשיג את המותג ב- 40 סניפים של רשת אפריל ובמתחמים ייחודיים בקניון מלחה בירושלים, בקניון רמת אביב, במרכז קניון עזריאלי בתל אביב, בקניון הגדול בפתח תקווה ובאתר אונליין.

החנות החדשה מציגה את הקונספט הייחודי של המותג ומאפשרת לתת לכן איפור וחוויה מסוג אחר. מדובר בחנות עצמאית שלישית בסה"כ למותג בעולם,

המציעה מגוון רחב של מוצרי איפור המתמחים בהתאמה מרבית לצילום: מוצרי איפור עמידים, איכותיים, בעלי גוונים ידידותיים למצלמה, בעלי מרקמים המתאימים לצילומי HD ולסוגי תאורה שונים. 

דווקא היום, בעידן בו הצילום הוא חלק משגרת יומנו יש חשיבות רבה עוד יותר מאי פעם לאיכות המוצרים והתאמתם למצלמה.

לא מדובר בעוד חנות איפור אלא בחנות קונספט אינטראקטיבית הבאה לחזק את המודעות ההולכת וגדלה של המותג בישראל ותאפשר לכן לחוות, להתנסות, ללמוד ולשחק בכל המוצרים וכך תיווצר חווית איפור אחרת. באמצעות תאורה חכמה תוכלו לראות את עצמכן מאופרת בסוגי תאורה שונים וכן תוכלו לצלם את עצמכן ללא הגבלה גם באמצעות מכשיר הטלפון האישי שלכן וגם באמצעות מכשיר ייעודי שיוצב בחנות ויאפשר לצלם "וידאו בומרנג" שירד ישירות למכשיר הטלפון הנייד שלכן. (מי שעוקבת אחרי באינסטגרם נחשפה ראשונה בסטורי לוידאו בומרנג שלי שצולם בחנות).

תוכלו אף להדפיס את התמונה באותו הרגע מהמכשיר עצמו (כמו תמונת פולארויד). בין המצטלמות תתקיים תחרות והתמונה היצירתית בכל חודש תזכה את זאת שצילמה אותה בפרסים כמו גיפט קארד לרכישת בחנות, מוצרי איפור, בוק צילום ועוד..

בחנות גם יימכרו, בנוסף לכל מוצרי האיפור של המותג, הנמכרים ברשת אפריל ובמתחמים, מוצרים בלעדיים שלא ניתן יהיה למצוא במקום אחר וקולקציות מיוחדות שיושקו מעת לעת, רק עבור חנויות עצמאיות של המותג.

בנוסף, תציע החנות ללקוחות פעילויות מיוחדות ובלעדיות, מתוך מטרה לחזק את המותג ולבנות לו קהל לקוחות נאמן. מידי חודש יתקיימו בחנות אירועי איפור מיוחדים, אירועי מאסטר קלאס עם מאפרים מובילים מהארץ ומחו"ל, אירועים עם משפיעניות, עם צלמים מובילים, אירועים למגזרים שונים וכו'.

שירותים נוספים שיוצעו ללקוחות בחנות:

  • שיעורי איפור ו/או איפור לאירועי ערב יינתנו בתשלום. הסכום יוחזר ללקוחות במלואו לרכישת מוצרי איפור.
  • מועדון נאמנות – יאפשר ללקוחה לצבור נקודות בסך 10% מערך כל קנייה, אותן ניתן יהיה לממש ככסף בקנייה הבאה. ניתן יהיה גם לצבור נקודות.
  • הטבת יום הולדת – ברישום למאגר הלקוחות של החנות תקבל הלקוחה 50 ₪ למימוש לכבוד יום הולדתה.
  • Smashbox PRO – מאפרים מקצועיים יזכו להנחה קבועה של 30% על כל מוצרי החנות.
  • Smashbox Student – תלמידי בתי ספר לאיפור יזכו להנחה קבועה של 20% ברכישת מוצרים בחנות.

לסיכום:

חנות שמציעה חווית איפור שלא היכרתן עם מוצרי איכות מעולים של המותג. תוסיפו לזה מוצרים בלעדיים, הנחות ומתנות.

שווה גיחה!

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.