סקירת אייליינר גרנדיוז ליינר ומסקרה גרנדיוז אקסטרים החדשים מבית לנקום

אייליינר משמש לתיחום קו העין. התיחום יכול להיות פנימי או חיצוני,

מעל העין או מתחת. הוא בהחלט אחד המוטיבים החשובים וניתן להגיד מלחיצים באיפור. האייליינר גם מקפיץ כל סגנון איפור ומשדרג כל הופעה.

ניתן למשוח אותו בהתאם למראה הרצוי – קו גראפי, פס על העפעף, או קו עדין ומעודן יותר בבסיס הריסים.

חברות שלי תמיד שואלות איך אני מורחת איליינר כל כך מדויק. 

האמת הכי נח לי למשוח איליינייר בכמה שלבים והכי חשוב לא לפחד ולא לחשוב על כך: מושחת את קו האייליינר מאמצע העין כלפי חוץ, צמוד לקו הריסים לכיוון זווית העין החיצונית, מושחת בקו אלכסוני כלפי מעלה ותוחמת את העין מהזווית הפנימית בקו דק.

כמובן שחשוב להתאים את שרטוט האייליינר למבנה העין שלכן.

יש כאלה שעושים קודם סקיצה (שרטוט מקדים)-כל אחת ומה שנוח לה. 

כדי לעשות סקיצה יש להשתמש בעפרון שחור או צללית שחורה שתרטיבו מעט הנמרחת עם מכחול, ולאחר מכן תעשו קווקווים שידגישו את העין ואז תעברו על הק ותעבו טיפה, עד שתציירו קו שימצא חן בעינייכן.

לאלה שממש מתקשות ואלה שרוצות להמציא מחדש טכניקות איפור בדרכים פשוטות ומקצועיות יותר, נוצר איליינר Grandiôse Liner מבית לנקום.

תמונה:

לדברי היצרן, האיליינר החדש נוצר בהשראת הטכניקות של אמני איפור מובילים בעולם לגמישות ויצירתיות היוצרות מראה עיניים יפה ומרשים ביותר.

תמונה:

זהו אחד הסודות השמורים ביותר בקרב אמני האיפור: מברשות מעוקלות בכוונה תחילה.

האייליינר גרנדיוז כולל ציר המאפשר קימור של 35 מעלות של האפליקטור, למריחה נוחה ומדויקת.

תמונה:

ניתן לכופף את האפליקטור של אייליינר גרנדיוז באמצעות הציר ולהשתמש בו בשני מצבים ספציפיים: ישר ומעוקל. כל דבר אפשרי במצב שהאפליקטור נטוי מאחר שהאייליינר מגיע לקו הריסים העליון, מהפינה הפנימית לפינה החיצונית של העין, בדיוק רב יותר ובקלות רבה יותר. הטכניקה ידידותית למשתמש והופכת את המשיחה לקלה ופשוטה כמעט ללא כל מגבלה.

לאייליינר גרנדיוז קצה דק במיוחד (0.2 מ"מ בלבד) עם מיקרופייבר ניילון ומרקם של שרף לגמישות מוחלטת: שני מאפיינים חיוניים לדיוק אבסולוטי במשיחת הקו. זהו אייליינר שטובלים אותו, כלומר – הקצה סופג את הכמות הנכונה של המוצר כאשר טובלים אותו בבקבוק.

מגיע ב- 3 גוונים אולטרה-אינטנסיביים:

carbon black – שחור פחם

sapphire blue – כחול ספיר

deep brown – חום עמוק

הפורמולה הצפופה, האטומה והחדשה במאט אינטנסיבי מעצימה את העיניים, ויוצרת קווים נועזים.  

מעשית:  

כשראיתי את האייליינר לראשונה, התאהבתי בעיצוב המגניב ויוקרתי שלו.

תמונה:

לאייליינר מכחול מתקופף שמזכיר ציר של מחוגה ולו פורמולה נוזלית.

תמונה:

תמונה:

קל למשיחה, לא נמרח, מתייבש במהירות ולא זז עד שהורדתי אותו במים חמים בלבד.
חפשו את המצב שהכי נח לכן ישר או מכופף. כדי לעשות קו אחד, טבלתי פעמיים את המכחול בחומר. (טבילה אחת אינה הספיקה). הגימור שמתקבל מאט ודרמטי.

תמונה:

מחיר מומלץ לצרכן: 240 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם)

להשלמת המראה, יש להשתמש במסקרה דוגמת מסקרה Grandiôse Extrême מבית לנקום.

תמונה:

לדברי היצרן, מדובר במסקרה קלאסית חדשה בסדרת גרנדיוז, המיועדת לנפח מוגבר ולמראה ריסים עוצמתי ואינטנסיבי יותר.

המסקרה החדשה, גרנדיוז אקסטרים, משלימה את המראה של גרנדיוז עם ריסים בנפח מקסימלי. הפורמולה ממציאה מחדש את הרעיון של נפח עמיד לאורך זמן רב עם האפליקטור המעוצב כSwan-Neck™ המאפשר לתפוס ולצפות כל ריס וריס. הריסים פרוסים כמניפה, ארוכים יותר ומלאי נפח למבט מתוחכם ויכולת פיתוי עוצמתית. 

על מנת ליצור את הנפח המקסימלי מכילה התרכובת של המסקרה תכולה גבוהה של אלסטומרים במברשת וסיבים רבים המסודרים לסירוגין בשורות של זוגות על מנת להבטיח הפרדה טובה יותר של הריסים עם כל שימוש במברשת ומשיחה אחידה יותר. עם תכולת האלסטומרים הגבוהה הזו, הסיבים תופסים את כל הריסים בו זמנית, ומושחים בתנועתם את הכמות המושלמת של המסקרה לתוצאה של נפח מוגבר יותר. בנוסף, מבוססת המסקרה על פורמולה מהדור החדש התורמת לנפח המקסימלי.

המסקרה מגיעה בגוון שחור כהה, עמוק ואינטנסיבי המעניקה מראה עוצמתי ורב מבע הכולל גם פולימר מגביר-צבע משולב עם פיגמנטים עדינים ואיכותיים במיוחד.

מעשית:

כמו האייליינר גם המסקרה מעוצבת בעיצוב המשדר יוקרה.

תמונה:

המסקרה באיכות גבוהה (צובעת את הריסים במהירות ובאחידות ללא גושים). ללא פרבנים בהרכב, מכילה שמנים טבעיים. המברשת נוחה לשימוש (יש למשוח את המסקרה לפי הוראות).

תמונה:

המרקם העשיר של הפורמולה נוח למשיחה, ומצפה את הריסים בגימור רך וגמיש. פולימרים מאפשרים לפורמולה לצפות את הריסים עם המשיחה, להתקבע ולהישאר במקומה, אך הפרדה מושלמת אין (הריסים מעט נדבקים זה לזה, כך שממליצה לטבול במעט מהחומר ולהשתמש קודם במסרק ריסים). המסקרה מאריכה ומעט מעבה את הריסים וקלה להסרה.  

מחיר מומלץ לצרכן: 209 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם)

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל  ובפרפומריות הפרטיות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.