סקירת סדרה NERGIE DE VIE לעור עייף מבית לנקום

החורף כמעט כאן, האוויר בחוץ הופך להיות קר ויבש ואילו המזגנים

ותנורי החימום הביתיים מייבשים בין היתר את עורנו.

בנוסף, אורח החיים האינטנסיבי שרובנו חיים בין אם מדובר בבילויים, ישיבה של שעות ארוכות במשרד מול מחשב, חוסר בשינה ועוד.. גורם לעומס, מתח ועייפות מתמדת ואינו תורם לעורנו ולעור פנינו בפרט והאחרון נותן את אותותיו ונראה עמום, מחוספס, יבש וחסר חיוניות.

כדי לטפל בבעיות מראה העור של העולם המודרני ולהקנות לעור פנינו מראה בריא ורענן, נוצרה סדרה חדשה תחת השם ÉNERGIE DE VIE.

תמונה:

על מנת להילחם בעייפות הנגרמת מהחיים האורבניים, לנקום פנתה למדע העתיד, מטבולומיקה, והצליחה להפיק 3 מוצרים שכל אחד מהם לחוד וכולם יחד נושאים עימם הבטחה לשגרת טיפוח פשוטה ויעילה, המבוססת על לחות מרוכזת ומזינה, לצד מרכיבים פעילים נוגדי חמצון, המשיבים אנרגיה שופעת לעור הפנים למראה עור רענן, מלא חיים ושופע אנרגיה, הקורן במראה זוהר בריא:  Pearly Lotion ,Liquid Care וSleeping Mask.

המוצרים מבוססים על קוקטייל רב עוצמתי של מרכיבי לחות ו-3 מרכיבי-על פעילים המופקים מצמחים וביניהם תמצית גוג'י ברי בשל סגולותיו כנוגד חמצון, תמצית מליסה צרפתית בשל הסגולות המרגיעות, ותמצית ערבז בשל היכולת שלה להעניק חיוניות לעור, על מנת להשיב אנרגיה לעור שאין לו זמן לנוח. 

לדברי היצרן, סדרת אנרג'י דה וי, מכילה מרכיב נוגד חמצון, מעניקה לחות ואנרגיה, משמשת כמו "מזונות-על" לעור אותם יש לצרוך על בסיס יומיומי על מנת להבטיח עור עשיר בלחות, הנראה חלק ורענן, הקורן במראה זוהר של בריאות.

The smoothing & plumping Pearly Lotion- תחליב במרקם פנינתי למראה עור חלק ומלא יותר מבפנים: תחליב מפתיע זה מכיל שפע של פנינים שקופות ושקופות למחצה בגדלים שונים. תחושת הזנה משולבת עם רעננות אינטנסיבית של מים, לפרץ של רעננות ממריצה.

תמונה:

 The smoothing & glow-boosting Liquid Care – לפי יצרן, טיפוח במרקם ג'ל למראה עור חלק וקורן: נושא הבשורה של החזון החדש של לנקום Liquid care™. טיפוח עור כולל, הכול-באחד, עם פורמולה רעננה כתחליב, מרוכזת כסרום ומעניקה לחות כקרם של לנקום. עשיר במרכיבים פעילים לליחוח העור, נוגדי חמצון, משיבי רעננות ממריצה. מותיר את העור בעל מראה חלק, מלא, רענן וזוהר.

מעשית:

המוצר מגיע באריזת בקבוקון עם משאבה בצבע ירוק דשה ומכסה שקוף.

תמונה:

החומר במרקם ג'ל נוזלי כמעט שקוף,

תמונה:

תמונה:

נמרח בקלות ולכן אין צורך בכמות גדולה של החומר, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה שומנית בעור.

השתמשתי במוצר גם מתחת לקרם יום וגם כמוצר עצמאי מתחת למייק-אפ. 

לאחר המריחה קיימת תחושה של רעננות ולחות, אך לכמה שעות. ניתן להבחין במעט ברק.

תמונה:

לא נרשמה אלרגיה.

The overnight recovery Sleeping Mask- מסכת שינה לשיקום מראה העור במהלך הלילה – טיפוח עור משקם למריחה אחרי יום עמוס או כטיפול חירום.

תמונה:

המסכה מגיע באריזת צנצנת זכוכית בצבע ירוק עם מכסה אפור בו מוטבע במרכז הסמל של לנקום. יש להשתמש בקיסם או בספטולה (בשום אופן לא עם הידיים) כדי להאריך את חיי המוצר.

המסכה מגיעה בצבע לבן חלבי במרקם סיליקוני סמיך, אך לא צפוף עם נוכחות בולטת של פולימרים.

תמונה:

תמונה:

המסכה נמרחת בקלות, נספגת במהירות ונשארת בעור במשך זמן רב. אני מורחת שכבה דקה בערב לפני השינה על עור פנים נקי. ממש כפי שמורחים קרם לילה (ניתן למרוח סרום לפני).

המרקם הופך למים על העור, מוריד את טמפרטורת העור ב-1.8 מעלות צלזיוס לתחושה מיידית של רעננות. הפורמולה מסייעת לחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור ושומרת על רמות הלחות האופטימליות שלו. 

תמונה:

לאחר שישנתי איתה כל הלילה, המסכה גם רככה את העור, העור נהיה יותר אלסטי וגם העניקה תחושת משיי ורעננות.

ניתן להשתמש בה כי מסכה טיפולית לפנים 2-3 פעמים בשבוע לפי הצורך. מרחו שכבה עבה על העור, השאירו למשך 20 דקות ושטפו במים פושרים. לאחר מכן להמשיך בשגרת הטיפוח. יש להימנע מאזור העיניים והשפתיים.

מחירים מומלצים לצרכן: (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם)

ENERGIE DE VIE Liquid care – מוצר טיפוח במרקם ג'ל: 30 מ"ל – 380 ₪

ENERGIE DE VIE smoothing & plumping pearly lotion – תחליב במרקם פנינתי: 200 מ"ל – 380 ₪

ENERGIE DE VIE Nuit sleeping mask – מסכת לילה: 50 מ"ל – 440 ₪

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות המובחרות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.