קולקציית הסתיו 2016 החדשה של קסטרו

ביום שני האחרון, הגחתי להציץ לקולקציית סתיו 2016-

Sweet Harmony של רשת האופנה קסטרו, שהתקיימה ב- SHOW ROOM, בו נחשפו

כל המגמות הלוהטות לעונה.

במרכז הקולקציה: הרמוניה מושלמת הנוצרת משילובים מפתיעים של טקסטורות, הדפסים, וטכניקות המערבבים בין עולמות השראה וסגנונות – וינטג׳ עם מודרני, מדים עם פופ, אתני עם אורבני, קטיפה עם ג׳ינס, ורוד עם חאקי ועוד. התוצאה המגוונת מאפשרת חופש התלבשות ושילובים צבעוניים מלאי חיים, המבטיחים סתיו שמח וסופר קולי, שיחמם את העונה הקרה.

הקבוצה המרכזית בקו הנשים מתאפיינת העונה במיזוג מלא חיים בין עולמות השראה, חומרים, טקסטורות הדפסים, משקלים, ואלמנטים עיצוביים יחד עם אווירת שנות השבעים. עושר טקסטילי של סאטן, קטיפה, ג׳ינס, בדים מכובסים, וסריגים יוצרים מפגש חורפי מעורבב ומפתיע המתעצם דרך הטקסטורות וההדפסים: ערבוב בין הדפסי ארמי עם פופ, ריאליסטי עם מופשט, מנומר עם פרחים, סורילאיסטי עם ריאליסטי ומחויט עם נוצצים. אל כל אלה מצטרף מגוון של טכניקות כגון שילוב ריקמות, סיכות ופאצ׳ים רקומים.

השראת שנות השבעים ניכרת בקבוצה, עם שלל אלמנטים המאזכרים את העשור: שמלות Tea קלאסיות עם כפתרה קדמית, שמלות עם חתך קפלים ״פפלום״ נמוך, סרטי עניבת פרפר הנקשרים בצווארון,

הדפסי פרחים בהשראת טפטים על גבי שמלות וטי שירטים, אוברולים וסריגי פסים במראה רטרו. 
המגוון שמציעה הקבוצה מזמין את המתלבשת ליהנות מהחופש, לשלב בהרמוניה וקלילות מושלמת פריטים מעולמות שונים: כך למשל ז׳קט ורוד מחויט בגזרת box גיאומטרית נלבש דווקא עם טי פסים עם רקמת כלב קאובוי וחצאית ג׳ינס;

וז׳קט ה-Bomber הספורטיבי – שהופך העונה לפריט מפתח חשוב במיוחד – בקבוצה זו מתעטף בהדפס פרחי רטרו, ונלבש עם גופיית קטיפה וחצאית פפלום במראה עור.

שילוב החומרים והטקסטורות ניכר העונה גם באגף האביזרים, עם נוכחות מרשימה במיוחד לקטיפה, שמככבת בקולקציה בסנדלי פלטפורמת פיפ-טואו וגם סניקרס בכחול צי ושחור, ולצידה נעלי סליפ-און בטקסטורת נמר, נעלי ספורט סרוגות, וגם במראה עור מחורר עם טקסטורות.

תיקי מיני מהווים מגמה חשובה העונה, והם מצטיינים העונה בשילוב אבזמים גדולים המתכשטים אותם, לצד תיק גב עם שרוכים במראה פרוותי בגזרת שקית ספורטיבית, ותיקי גב עם קווילט וניטים.

קו הבלאק של בית האופנה, ביסס לעצמו שפה מובהקת מודרנית וגרפית המבוססת על גזרות גיאומטריות, צלליות ישרות, וגווני שחור, לבן ושמנת. העונה מקבל הקו דגש גרפי מובהק, דרך קבוצה המבוססת כולה על קפלי פליסה, קפלים וקפלונים, יחד עם אלמנט הקשירה. כך למשל בקולקציה שמלת A בוקסית ושחורה עם קומת קפלים קטנטנים לבנה במכפלת וקשירת צווארון לבן בצוואר; שמלה שחורה ללא שרוולים עם קשירת עניבה לבנה; חולצת כפתורים לבנה עם קשירת שרוך שחור בצווארון; שמלת פליסה בקפלונים צרים אשר יוצרת בטכניקה ייחודית מראה פפלום בסיום הפליסה; ואוברול מחוייט לבן עם חגורת קשירה במותן.

משלימים את הקבוצה מכנסי משבצות בשחור ולבן, ז׳קט Bomber מסאטן שחור מט עם רקמת פרחים כחולים הנלבש עם חצאית פליסה, ונעלי שפיץ שחורות ופתוחות עם פס לבן בסוליה.

קבוצה נוספת בקו עוצבה בשילוב צבעוני של שחור, שמנת וחרדל, ובהשראת שילוב בין מראה רומנטי לקשוח: פריטי תחרות משודכים דווקא אל פריטי עור מחוספסים, והופכים את סיפור ההתלבשות בקבוצה לקולי וקליל. בין מערכות הלבוש המייצגות בקבוצה למשל שמלת תחרה מעודנת עם חוט שזור בשחור בצללית קולר פפלום, הנלבשת עם ז׳קט עור אופנוענים ברכיסה אלכסונית עם רוכסני מתכת כסופים;

שמלת A בגוון חרדל עם גימור במראה עור שחור במחשוף נלבשת עם מעיל בצללית ישרה ואביזרי רכיסה מוזהבים עם כובע רחב מעוטר במראה פרווה; שמלת תחרה במראה גיאומטרי של עיגולים וטופ תואם מתחרה במראה טי שירט נלבשת עם חצאית עפרון במראה עור וחירורי לייזר מעוגלים. לקבוצה מתווספים במהלך העונה פריטים בבורדו עמוק וירוק יער, יחד עם אביזרים משלימים במראה עור ועם איבזור מתכות כגון ניטים ואבזמים מוזהבים.

מגמה חשובה המסתמנת העונה היא שילוב הצבע הכחול על כל גווניו, ובקבוצה בולטים למשל שמלת תחרה בכחול שמיים וכחול צי, שמלת שתי שכבות בכחול צי, וחצאית מתחרת גיפיור עם קפלים עוצבה בכחול כהה, והיא נלבשת עם טופ לבן ונקי.

הג׳ינס הפך זה מכבר לחלק בלתי נפרד מקולקציית האופנה של המותג, והמגמה הלוהטת מכל העונה בקו היא מראה ה-Used: השימוש במגוון טכניקות ליצירת טלאים, קרעים, פרימות וטכניקות שפשוף מסיביות, שחלקם משולבים בבדי ג׳ינס עשויים 100% כותנה.

Second Skin הג׳ינס הסופר סקיני האהוב מתחזק משמעותית העונה, והוא מגיע באורך קלאסי וגם באורך 7/8, והעונה הרחבה משמעותית של סקאלת הגוונים, ובנוסף לשטיפות הכחולות והקלאסיות מתחדש הג׳ינס בגווני כחול צי, בורדו וירוק חאקי, וגם בכחול מכובס עם פאצ׳ים מודגשים – שנתפרים ונפרמים לאחר הכביסה ומותירים איזורי צבע חלקים במראה טלאים, ללא תיפורים.

קו הג׳ינס של קסטרו מקבל הרחבה העונה שהופכת אותו חורפי מתמיד, עם דגש לז׳קטים: ז׳קט קלאסי בכחול ובשחור כהים, וגם בגזרה קלאסית עם בטנת שירלינג פרוותית, ולצדם גרסאות גראנג׳יות מכובסות עם שילוב פאצ׳ים אולאובר, ובגזרת אוברסייז.

קו הג׳ינס משתלב העונה יותר מתמיד עם קו האופנה של המותג, ואלמנטים המככבים בקולקציה מופיעים גם בקו הג׳ינס – כך למשל חתך הפפלום החשוב העונה הוא מוטיב חוזר גם בג׳ינס, עם שמלת מקסי בגזרת קולר, חיתוך קפלי פפלום נמוך וכיסים בצדדים, וגם טופ מג׳ינס בגזרה חושפת כתפיים, וגם טוניקה עם שרוולים בלוניים וחפתים צרים.

עוד בקולקציה מגוון עשיר של חולצות וטופים מג׳ינס וגם טנסל – מגזרת ה״אוף שולדר״ דרך טוניקה, חולצת ג׳ינס מאורכת עם פתחי צד, ועד חולצות ג׳ינס קלאסיות קאבוי קלאסיות מגיעות במבחר שטיפות כגון שחור ואפור, ודיפ דאיי. 


קו בגדי הספורט והפנאי של בית האופנה מתחזק העונה עוד יותר, ומסמל את החיבור ההדוק בין אופנה ואורח חיים, ספורטיביות ואורבניות. ההשראה לקבוצת הנשים נבעה העונה מתוך הדפס שעוצב בסטודיו לטקסטיל של קסטרו המשלב בין דוגמת עור נחש לפיקסלים דיגיטליים. ההדפס הייחודי, המסמל חייתיות וטבע יחד עם עתידנות דיגיטלית שימש כהשראה לכל קולקציית האקטיב לנשים.

טווח מחירים:

חולצות   79.90-199

טישרטים 39.90-139.90

מכנסיים 79.90-259

שמלות 79.90-349

חצאיות 79.90-279

מעילים 199-599

סריגים 79.90-259

נעליים  59.90-299

להשיג בחנויות רשת CASTRO ובאתר כאן

מקווה שאהבתן כמוני את הקולקציה הנפלאה. אני כבר אימצתי לעצמי כמה לוקים, מה אתכן?

אהבתן? ספרו בתגובות.

מזכירה לכן שתוכלו לעקוב אחרי באינסטגרם כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.