חדש – סולגאר – פיתוח מדעי עולמי בתחום הכאב והמפרקים – no.7

כאב מהווה חלק בלתי נפרד מחייה של מרבית האוכלוסייה, הנתונים

מראים כי אחוז גבוה מהפניות לקבלת עזרה רפואית הינן בנושא של כאב. לאלו ממליצים הרופאים ליטול תרופות נוגדות דלקת וכאב שלהן יעילות במידה משתנה (תלוי מצב ותלוי מטופל), אך מהוות בעיה בנטילה ממושכת לאורך זמן (NSAID's) והתוצאה לא פעם מותירה את המטופלים אבדי עצות אל מול הכאב שאתו הם חיים, ללא הטבה במצב.

חברת סולגאר – יצרנית תוספי הבריאות, יוצאת  לאחר שנים של מחקר ופיתוח, עם הדור הבא בתחום המפרקים: No.7  פורמולה ייחודית פורצת  דרך המבוססת על שילוב ייחודי של רכיבי פטנט חדשים המשפיעים בפרק זמן קצר ומאפשרים הקלה בטווח גדול של מצבי כאב ודלקת.

No.7 מבוסס על 7 רכיבים פטנטים שאת תוצאות פעילותם ניתן לראות החל מהשבוע השני לנטילה, מפחיתים כאב ודלקת ומחזירים תנועתיות, גמישות ותפקוד למפרקים פגועים. בניגוד לתרופות נוגדות כאב ודלקת המוגבלות לשימוש של עד 10 ימים, את  No.7 ניתן לקחת לתקופה ארוכה שאינה מוגבלת בזמן.

פורמולת No.7  מכילה 7 רכיבים ייחודיים:

  1. אפלאפין – תערובת פטנטית ייחודית המבוססת על צמח הבוסוואליה, עם תרכובת מחוזקת של AKBA ושמן לא נדיף של הצמח, המעלה את הזמינות הביולוגית של הרכיב לגוף ב- 52%! אפלאפין מעכב את האנזים המעודד תהליכי דלקת וכאב.
  2. ®UC-II- פטנט רשום של קולגן II (האופייני לרקמת הסחוס במפרק) המופק בטמפרטורה נמוכה שאינה מאפשרת לקולגן לשנות  את  תכונותיו הטבעיות.  ®UC-II מפחית באופן משמעותי רמות של ציטוקינים מתווכי דלקת ובכך מפחית מהחומרה וההיתכנות של OA ו – RA.
  3. תמצית שורש כורכום –מיצוי ייחודי המקדם פי 4 יותר ספיגה בגוף! בנוסף לפעילות אנטי דלקתית    

    הידועה והמגובה במחקרים, הכורכום גם יעיל בעיכוב מסלולי דלקת מרכזיים.

  1. תמצית שורש ג'ינג'ר –מיצוי ייחודי המקדם פי 4 יותר ספיגה בגוף! ומהווה תמיכה לאפלפין® כמשכך כאב טבעי . 
  2. תמצית פלפל שחור ®BioPerine- תמצית ביופרין® פטנטית המגבירה את הזמינות הביולוגית של רכיבי תזונה שונים וביניהם הכורכום, שאת זמינותו מגבירה הביופרין® ב-2000%!
  3. אבקת פלפל חריף (Capsicum) –תרכובת קפסיאצין הפוטנטית בעלת אפקט משכך כאבוהיעילה בעיכוב גורמים דלקתיים .
  4. ®Ester-C – ויטמין C הינו מרכיב מפתח בסינתזת קולגן והכרחי לתפקוד תקין של סחוס, גידים, רקמות חיבור ועצמות. פטנט Ester C® הינו ויטמין C שאינו חומצי ולו כושר ספיגה גבוה וזמן שהייה רב יותר בגוף ולכן יסייע להטמעה טובה יותר של הקולגן.

למי מיועדת פורמולת No.7? ל- 7 סוגי כאב:

לאנשים הסובלים מכאב כרוני-  כאב שנמשך  זמן מה ויוצר  נזק הגורם להגבלה בתנועתיות הגוף. כמענה לכאב כרוני  יומלץ שימוש בתרופות נוגדות דלקת וכאב שלהן יעילות במידה משתנה (תלוי מצב ותלוי מטופל), אך מהוות בעיה בנטילה ממושכת לאורך זמן  והתוצאה לא פעם מותירה את המטופלים אבדי עצות אל מול הכאב שאיתו הם חיים, ללא הטבה במצב. רכיבי No.7 יסייעו בהפחתה בעוצמת הכאב, ישפרו את איכות החיים של המטופל, יחזירו את השליטה בכאב וכל זאת בכמוסה 1 ליום אותה ניתן ליטול לאורך זמן , ללא תופעות לוואי, בניגוד לתרופות אותן נטלו עד כה.

לאנשים הסובלים מדלקות במרפקים ולא רק בקרב אנשים מבוגרים. גם צעירים עלולים לסבול מדלקות פרקים בשל מחלות, מאמץ גופני, שימוש לא נכון במפרקי הגוף. תהליך דלקתי במפרקים, פוגע ברקמת הקולגן ובסופו של דבר גורם להרס של רקמת הסחוס במפרק ולשינויים מבניים כתוצאה מכך. רכיבי No.7 מסייעים להפחתת הדלקת, מונעים נזק לרקמת המפרק ומסייעים בהחזרת התנועה.

לאנשים הסובלים מנוקשות ונפיחות במפרקים המביאים להגבלה תנועתית וכאבים. במיוחד נוקשות המפרקים בשעות הבוקר לאחר שנת לילה ללא פעילות. No.7 מסייע בהפחתת תחושת הנוקשות במפרקים בשעות הבוקר, ומאפשר הגדלה של טווח התנועה תוך קבלת איכות החיים חזרה.

לאנשים בעלי תנועה מוגבלת האופיינית לסובלים מדלקות מפרקים כמו להתרומם מישיבה לעמידה, הרמת חפץ שנפל וכו' המהווים פגיעה קשה באיכות החיים. נטילת No.7 מסייעת בהחזרת היכולת להתכופף, לנוע ולקום ואף מסייעת  להחזרת התנועה למפרק והשגת תפקוד תנועתי מאוזן.

לאנשים הסובלים מתחושת אי נוחות במפרקים במגוון מצבים בחיי היום יום, זאת כתוצאה מהזדקנות מפרקים או משימוש ייתר כדוגמת: ישיבה ממושכת לא נכונה, עבודה המאופיינת בתנועות חוזרות ונשנות, עבודה גופנית מאומצת וכו'. תחושת אי הנוחות מתבטאת בכאבי גב, כאבי כתפיים וצוואר, כאב בעלייה במדרגות ועוד. נטילת No.7 מסייעת להקלה על הכאבים, לתחזוקה והזנת המרפקים, מסייעת לאנטי אייג'ינג של רקמת המפרק ותורמת להפחתת הנזק שנוצר בשל משקל ייתר על המפרקים.

לספורטאים וחובבי ספורט המתמודדים עם כאב, כדוגמת: מרתוניסטים, אנשי ברזל, שחיינים, מפתחי גוף וכו'.כאב מאותת על משהו שאינו תקין והתעלמות ממנו עלולה להוביל לנזק בלתי הפיך למפרק והשבתה מפעילות ספורטיבית. No.7  מכוון לקהילת הספורטאים וחובבי הספורט הזקוקים לפתרון טבעי שיתמוך בבריאות המפרקים של אנשים בריאים המאמצים תכופות את מפרקיהם בפעילות גופנית מאומצת. נטילת No.7 מסייעת להעלאת סיבולת המפרק, מסייעת לשמירה על תדירות אימונים קבועה והארכת משך זמן הפעילות. ומסייעת להתאוששות מהירה לאחר פציעות, לגמישות ולשיפור ביצועים.

לאנשים הסובלים מכאב כתוצאה מאורח החיים המודרני. רבים מעבירים שעות עבודה רבות בישיבה אל מול מסך המחשב, ללא תנועה יתרה, שעות רבות בפקקים בכבישים, שעות רבות אל מול הטלוויזיה, והתוצאה – כאב במפרקים. נטילת No.7 מסייעת לגוף לחזור לתנועה טבעית, ולפעילות יומיומית מתמשכת תוך הפחתה ברמת הכאב.

את מוצר No.7 ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי הטבע ,בבתי המרקחת ובקופות החולים במחיר

מומלץ של 177.00 ₪ לכמות של 30 טבליות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.