טיפול חדשני – מתיחת פנים באמצעות חוטים ללא ניתוח – ד"ר קליין

לפני כשבוע הוזמנתי לאירוע השקה שהתקיים בהמרכז הרפואי ד"ר דב קליין, בו השיק ד"ר קליין

את הטיפול החדשני של מיני מתיחת פנים באמצעות חוטים (הרמה של איזור מסוים בפנים),  הנעשה בקליניקה ולא בחדר ניתוח בתהליך קצר של כחצי שעה בלבד הכולל הרדמה מקומית. 

הטיפול מתאים למי שלא מעוניין בבוטוקס ומחליפיו, הידועים כמשתקים שרירים, המעוניינים בתיקון קטן או זמני ונרתעים מניתוח מלא או שאסור להם ניתוח או בוטוקס. 

לאחר מנגלינג המהנה, צפינו במתיחת פנים החדשה ב- LIVE אשר נעשתה על ידי ד”ר אופיר שי, אשר במסגרתה הוחדרו חוטי סילוהט מתחת לעורה של המטופלת.

במהלך הטיפול ולאחר הרדמה מקומית, הרופא ביצע באמצעות מחטים שני חורים בעור בלבד: חור כניסה, מין מוליך שדרכו מכניסים את החוט וחור יציאה, משחילים את החוט דרך העור בשכבת השומן והוא אינו חודר לשכבת העצבים, מה שמבטיח אי פגיעה עצבית.

ד”ר אופיר שי נעזר בסימונים על גבי החוט שאפשרו לו להיכנס בדיוק לעומק הרצוי, לשכבת השומן, אליה מוחדר החוט. מה שמבטיח שלא תהיה שום פגיעה עצבית או של כלי דם או של רקמות אחרות במהלך הטיפול.

החוטים עדינים וגמישים מהדקים את העור הרפוי ומתאימים למיצוק אזורי קו הלסת, עצמות הלחיים, הרמת הגבות והחשוב ביותר – הידוק הצוואר. הטיפול עצמו אינו כואב, לדברי המטופלת ההרדמה כאבה לה מעט, אך לאחר מכן לא הרגישה דבר ולא צפינו בשטפי דם משמעותיים. 

חוטי סילוהט האמריקאים, נמצאים בשימוש בעולם האסתטיקה הכירורגית מזה כשבע שנים. תחילה השתמשו בחוטים קבועים שאינם נספגים בעור ונותרים לתמיד, אך בשנים האחרונות עולם האסתטיקה פונה לכיוון של מוצרים נספגים. הטיפול בחוטים הפך לטרנדי ולמוצר לוהט – מעל ל-80,000 פרוצדורות כבר בוצעו בעולם עם החוטים, עם אחוז סיבוכים העומד על 0.07% (כל הסיבוכים – זיהומים מקומיים שטופלו ונסתיימו).

מתיחת הפנים באמצעות חוטי הסילוהט, מתאימה לכל גיל ולכל מטופל/ת שחשים כי העור שלהם רפוי. שביעות הרצון שמדווחת על ידי המטופלים גבוהה מאוד והם מתארים שינויים שלא הצליחו לבצע בשום טיפול לפני כן. הרופאים עצמם, נהנים מפרוצדורה קלה לביצוע וכאמור משביעות רצון גבוהה של המטופלים.

התוצאה נראית לעין מיד לאחר הטיפול, ואמורה להשתפר בשלושת החודשים העוקבים לטיפול. משך התוצאה על פי דיווחי החברה מקסימום 18 חודשים. מרבית המטופלות חוזרות לעבודה בתום הטיפול, כאשר במקום בו הוחדרו החוטים יודבק פלסטר קטן ובלתי מורגש.

ד”ר קליין ליווה את הטיפול בהכנה של העור לקראת הניתוח ע"י מוצרי טיפוח המעולים שלו שאסקר עבורכם בפוסט נפרד.

לקבלת מראה פחות עייף של עיניים פתוחות וגבה מעוצבת.

כמו כן, הוצגו בפנינו דוגמאות נוספות כמו מתיחת שפתיים, תיקונים שח נפילת העור לאחר ההרזיה ועוד…

מחיר הטיפול במרכז הרפואי ד"ר דב קליין: 5,000 – 6,000 ₪.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.