חדש – ריוויל פילינג – Reveal peeling – פילינג לשימוש ביתי – HL

עוד במצרים העתיקה נשים מצריות היו מושחות את גופן בחומרים רבים כגון עור

של בעלי חיים ומלח לקילוף מכני של העור וחלב חמוץ ושאריות של ענבי יין לקילוף כימי של העור. בתחילת המאה ה-19 החלו סלוני יופי באירופה וצפון אמריקה לבצע טיפולי קילוף עור ללקוחותיהם באמצעות "נוסחאות סודיות" שהיו כנראה חומצות מוחלשות ממקור צמחי ובכך גרמו לעור להיראות הרבה יותר טוב.

בשימוש בפילינג נמצאות חומצות שונות החל מכאלו שמיוצרות מחומרי חיטוי, חומץ, חלב, פירות, קנה סוכר וחומרים נוספים. קיים גם שימוש בפילינג בלייזר, על ידי רופאים מוסמכים בלבד.

אולי אתם לא מודעים לכך, אך כאשר אנו מתקלחים ומסבנים את גופנו, אנו מורידים משכבת האפידרמיס (שכבת התאים החיצונית ביותר) תאי עור מתים אשר צברו לכלוך וחושפים תאי עור חדשים, אנו בעצם מבצעים פעולת הפילינג יומיומי.

פילינג מחולק לכמה דרגות שונות: פילינג שטחי, בשימוש בחומצות בדרגה נמוכה יחסית או בגרגירים שונים שנעשה על ידי קוסמטיקאיות וניתן ליישם גם בבית, ובינוני ועמוק שניתן לעשות רק אצל רופאים מורשים.

חברת HL הידועה בזכות תכשירי הפילינג המקצועיים והפעילים שלה בקרב קוסמטיקאיות, משיקה בימים אלו תכשירי פילינגים מתקדמים לטיפול ביתי.

שגרת טיפוח נכונה כוללת תכשירים לניקוי העור, לחות והזנה ותכשירי פילינג, הפועלים יחדיו לשיפור מרקם העור.

חשיבות השימוש בתכשירי הפילינג בשגרת הטיפוח, נובעת מהיתרונות הבאים: שימוש בפילינג מסיר תאים מתים, מעודד התחדשות מהירה ובריאה של תאים חדשים, מגביר ייצור של סיבי קולגן, מעלה את רמת הלחות הטבעית בעור ומונע יובש, מעניק מראה זוהר, חלק ונעים למגע, מאזן שומניות יתר על פני העור, מטשטש קמטים וקמטוטים, מאפשר לחומרים פעילים במוצרי הטיפוח להיספג טוב יותר העור, מטפל בנזקי השמש ומשפר את טונוס העור.

HL פתחו סדרת פילינגים ייחודית לטיפול בבית, הכוללת 5 תכשירי פילינג, המבודלים ברכיבים הפעילים: חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המופקות מפירות, אנזימי פפאין וברומליין, חומצות אמינו, ויטמין B3 וויטמין C ובשיטת הפעולה ואופן השימוש.

ניסיתי את רִיוִויל פילינג לשימוש ביתי – REVEAL PEEL מבית HL.

את החברה אני מכירה ומוקירה מזמן וזאת הודות למוצרים המעולים שלה.  

מדובר בפילינג מתקלף המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המופקות מפירות.

רִיוִויל פילינג הינו תכשיר פילינג מיוחד, המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ותמצית סנטלה אסיאטיקה. מסיר תאי עור מתים, סופח לכלוך ושומן על עורי ובנוסף מעניק אפקט מתיחה ומותיר את העור קורן וחלק. 

עד כה ניסיתי פילינגים המיועדים לשימוש יום יומי וכשרציתי משהו יותר עמוק, הלכתי לקוסמטיקאית.

כך שזאת פעם הראשונה שלי.

הפילינג מגיע באריזת שפרפרת סטרילית, הנוחה לשימוש. צבעו חום שקוף. לניחוח לא ממש התחברתי.

פילינג בעל מרקם חדשני המתקלף בשלמותו בזמן ההסרה ומעניק לעור הפנים תוצאה אפקטיבית מיידית של רעננות, נקיון ואפקט מתיחה.

התכשיר ממריץ את תהליך החידוש תוך שיפור מראה עור עייף וחסר חיות ומעניק אפקט מתיחה.

רכיבים פעילים:

  • חומצות אלפא הידרוקסיות מקלפות בעדינות את העור, חושפות שכבת עור רעננה ומעניקות עור חלק ומתוח.
  • תמצית סנטלה אסיאטיקה משמשת כאנטי בקטריאלית ומסייעת בתהליכי ריפוי.

אופן השימוש:

פעם עד פעמיים בשבוע, למרוח שכבה נדיבה על עור נקי ויבש ולהמתין כ-20  דקות. כאשר הפילינג התייבש לחלוטין, להתחיל לקלף את הפילינג כיחידה אחת מהסנטר כלפי מעלה. לשטוף במים פושרים, ליבש ולמרוח קרם יום או לילה. יש להימנע ממריחת הפילינג בקו השיער, על הגבות ובאזור מתאר העין. לשימוש פעם-פעמיים בשבוע ובאירועים מיוחדים.

לאחר שפעלתי לפי הוראות השימוש: מרחתי, המתנתי, קילפתי ושטפתי, מאוד אהבתי את התוצאה של עור נקי, רענן ומתוח יותר.

אם אתן לפני אירוע חשוב, ממליצה להשתמש בפילינג כמה ימים לפני וכך תקבלו עור רענן ומתוח יותר. תהיו מוכנות כי ישאלו אתכן איזה שינוי עברתן.

מתאים למגוון סוגי העור.

מחיר מומלץ לצרכן- 176 ₪ ל-75 מ"ל. 

את סדרת הפילינגים החדשה ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.

לאתר לחצו כאן

 

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.