מברשת קאבוקי זוויתית שטוחה – מייק-אפ מוס מינראלי מבית ביוטיקייר – BeautyCare

את חברת ביוטיקייר הנני מכירה בזכות השמן מרוקאי המעולה שלה.

בדרך כלל הנני סוקרת מותגים שנחשבים ליוקרתיים יותר, אך הפעם אחרוג ממנהגי, כיוון שהכל קשור במוצר, בסוג העור וכו' ולו דווקא במחיר.

אני מכירה המון מוצרים מעולים ששווים לכל כיס דוגמת מברשת קאבוקי זוויתית שטוחה רב שימושית #18, המתאימה למגוון סוגי איפור מבית ביוטיקייר.

מדובר במברשת מקצועית ורכה, עשויה סיבים סינטטיים איכותיים, בעלת ראש שטוח זוויתי המאפשר הנחה אחידה ופיזור אחיד של כל סוגי האיפור.

היא כל כך רכה ונעימה ולאחר השימוש לא נשרה ממנה אפילו שערה אחת.

המברשת מתאימה למגוון רחב של מוצרי איפור: החל ממייק אפ במרקם אבקתי או קרמי ואפילו מייק אפ נוזלי, מייק-אפ מוס, דרך שימרים קרמיים או אבקתיים, עד לברונזר, סומק או פודרה.

בנוסף לאלה, המברשת היא המוצר האידיאלי לביצוע הצללות והבהרות מקצועיות.

מחיר: 9.90 ₪

עוד מוצר מעולה מבית ביוטיקייר הינו מייק-אפ מוס מינראלי, במציג בימים אלו גוונים חדשים בסדרה.

מייק-אפ מוס מינראלי מאופיין בריכוז גבוה של פיגמנטים טבעיים, ללא טלק וחומרים משמרים וללא שמן מינראלי. הסדרה כוללת שישה גוונים המותאמים למראה הישראלי.

למייק-אפ פורמולה חדשנית המתקבעת על העור, עמידה במים ואינה מכתימה את הבגדים.

המייק-אפ מגיע באריזת צנצנת קטנה,

במרקם מוס, ובזכות כך קליל מאוד ונעים למריחה ולמגע על העור. אינו מכביד על העור או סותם את הנקבוביות, מה שמאפשר להישאר עמו שעות רבות.  לאחר מריחתו מתקבל גימור מאט קטיפתי. יש לקחת כמות קטנה מהמייק-אפ, אחרת הוא הופך לעיסתי. 

הוראות שימוש:

יש למרוח את המייק-אפ לאחר מריחת תכשירי לחות והגנה ולהמתין לספיגה מלאה של התכשירים. את המייק-אפ מוס מורחים בטפיחות ומשיכות קצרות על עור הפנים, הלחיים ,המצח והצוואר. במריחתו מומלץ  להיעזר בספוג HD או במברשת מייק-אפ ייעודית, דוגמת #18. 

מחיר : 14.90 ₪ לכמות 15 מ"ל.

ניתן להשיג ב- 21 סניפי הרשת בפריסה ארצית. לפרטים אודות הסניף הקרוב לחצו 

 כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.