סקירה – מסיר איפור דו-פאזי לעיניים ולשפתיים – HL + מדריך כיס בנושא קוסמטיקה מקצועית חינם !

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL שאני באופן אישי מאוד אוהבת ומוקירה ויצא לי

לסקר עבורכן את סדרת האלפא בטא ורטינול כאן, משיקה בימים אלו את  EYE & LIP MAKEUP REMOVER – מסיר איפור דו פאזי עדין לאזור השפתיים והעיניים.

למי שאינה מכירה, היש אחת כזאת?

חברת HL הינה חברת קוסמטיקה מקצועית, שנוסדה לפני שלושים שנה, המייצרת ומשווקת תכשירים קוסמטיים מקצועיים, פרא- רפואיים לשוק הישראלי ולשוק העולמי. בבעלותה מעבדות מחקר ומפעל בוטיק לייצור מתקדם, המבוסס על הטכנולוגיות המדעיות החדשניות ביותר בתחום. 

מסיר האיפור החדש מגיע בבקבוקון יוקרתי בעל תכולה 120 מ"ל, נטול אלכוהול ומאפשר ניקוי ייסודי והסרת איפור ללא צורך בשפשוף העור. כמו כן, EYE & LIP MAKEUP REMOVER מותאם במיוחד לעור הרגיש סביב העיניים והשפתיים.

מסיר איפור החדש דו-פאזי-מבוסס על טכנולוגיה של תמיסה פולארית – "הפכים נמשכים": שילוב החלק השומני (כחול) והחלק המימי (לבן), המושך אליו את מולקולות האיפור ומצליח בכוחות משותפים להסיר בקלות וביעילות יוצאות דופן את האיפור העמיד והעיקש ביותר ומותיר את העור חלק, נקי ורענן.

הרכיבים הפעילים בתכשיר:

  • חומצה לקטית – המעלה את רמת הלחות באזור העדין של מתאר העין ובכך מונעת את התייבשותו. 
  • סנטלה אסיאטיקה – צמח מרפא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות המשפר  את זרימת הדם ומסייע למיצוק העור.

איך להסיר בקלות ויעילות?

יש לנער היטב לפני השימוש עד לקבלת נוזל כחול, להספיג את הנוזל בפיסת צמר גפן, להניח על העין במשך כמה שניות להמסת האיפור ולאחר מכן בתנועות עדינות להסיר את האיפור מהעיניים (מהחלק הפנימי של העין כלפי חוץ.) והשפתיים. אין צורך בשפשוף העור.

מחיר מומלץ לצרכן- 105 ש"ח ל-120 מ"ל.

ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.

בנוסף, חברת הקוסמטיקה המקצועית HL הוציאה מדריך כיס בנושא קוסמטיקה מקצועית.

מדריך הכיס נעשה בשיתוף מיטב המומחים בתחום, מכיל מגוון רחב של כתבות, מאמרים וטיפים מקצועיים בנושא טיפוח עור הפנים, כגון: פיגמנטציה, אקנה, אנטי אייג'ינג, עור רגיש ועוד.

הנה טעימה קטנה:

במדריך תוכלו לגלות איך להתמודד עם עור מבריק? מה לעשות כדי למנוע יובש בעור? מהם הטיפולים האפקטיביים באקנה? ומה בעצם מכיל תכשיר היפואלרגני?

שאלות אלו ורבות אחרות הקשורות לטיפוח העור מעסיקות כמעט את כולנו, ואין זה מפתיע. העור הוא המראה של גופנו, מעין מכונת פוליגרף שקשה להתל בה – הוא מציג את הנזקים החיצוניים והפנימיים, את הגורמים המזיקים שאליהם אנו נחשפים, את בעיות הבריאות ואת אותות השנים. כדי להשיג עור בריא ויפה חייבים לטפל בו.

המדריך כולל טיפים, שאלות נפוצות וטעויות שכיחות בטיפוח העור ועוד… 

כל מה שרציתן לדעת במדריך אחד!

 

מדריך הכיס ניתן לצפייה חינם באתר HL כאן

וכן, ניתן להשיגו בסניפי "כללית אסתטיקה" ברחבי הארץ.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.