מאוורר למנגל – הקץ לנפנופי המנגל !

פעם בכמה חודשים אני נוהגת לארח את אורחי לארוחת ערב על טהרת הבשר והגריל.

חווית "על האש" אומנם טעימה במיוחד, אך המין חזק תמיד מתלונן על העמידה הממושכת מעל המנגל, תוך ספיגת ניחוחות עשן שדבקים עוד שעות רבות לבגדים ולשיער, מה גם שמדובר בעבודה משעממת ומעייפת…

לא עוד!

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ולמטבח, משווקת בימים אלו מכשיר חדשני וידידותי לסביבה – מאוורר למנגל, המאיים להכחיד את "הספורט הלאומי של ישראל", נפנוף מעל המנגל. 

               

מדובר במאוורר נייד, קומפקטי ומעוצב, הנצמד בצורה בטיחותית למנגל או לכל אמצעי הבערה אחר, ללא צורך במגע יד אדם. המכשיר מצויד במנוע עם מהירות משתנה המאפשר שליטה מלאה בכמות האוויר המועברת לאש. בזכות השליטה המקסימאלית, מתאפשרת הצתת אשר במהירות, תוך פחות מעשר דקות. בנוסף, נחסך הצורך לעמוד ליד המנגל ולנפנף ממושכות להבערת אש.

המאוורר למנגל מייתר את השימוש בחומרים בעירים כנפט או בנזין ומספק כמות גדולה של אוויר במהירות נמוכה, ללא פיזור אפר בכל מקום, וכך גם יש תרומה להפחתת זיהום האוויר ושמירה על סביבה נקייה וידידותית ואף מאפשר בקרת טמפרטורה מושלמת לצלייה, המבטיח שהארוחה תוגש בדיוק במידת העשייה הנכונה.

המאוורר למנגל מתחבר למנגל באמצעות מלקחיים קפיציות, המסוגלות לעמוד בעומסים כבדים ופעילותו מאוד בטיחותית, כך שאין צורך לעמוד ליד המנגל ולנפנף. המכשיר עוצמתי, עמיד, קל לשימוש ותפעול ומעוצב בצורה מודרנית.

המכשיר עשוי פלדת אל-חלד שאינה מתחממת ועמידה בפני שימוש ממושך. מבנה המכשיר עם הצוואר הארוך והמתכוונן, מאפשר למקם אותו בכל מקום ובכל זמן בעבור מגוון רחב של שימושים. המאוורר למנגל ניתן לאחיזה מושלמת באמצעות ידיות ארגונומיות, הממוקמות מחוץ למנגל ואינן מתחממות גם בבעירה העוצמתית ביותר. המכשיר מצויד בסוללה שניתנת להחלפה או להטענה בקלות, באמצעות מטען ביתי הקיים בבית וברכב.

ניתן להשתמש במאוורר למנגל בכל עת שמעוניינים להבעיר אש כמו למשל בעת הדלקת אח מבוערת, מדורה, מתקני עישון, תנור עצים וכו'.

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪.

להשיג בחנויות המובחרות וברשתות החשמל המורשות.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.