סקירת מוצרי Premier : סרום ממצק – קרם לחות עם בר מינרלי – קרם גוף – מוס ניקוי לפנים

לפני מספר ימים הוזמנתי לסיור במפעל של פרמייר השוכן בשוהם.

למי שאינו יודע, פרמייר הוקמה בשנת 1990 לאחר עשרות שנים של ייצור תכשירים לטיפוח העור על ידי קבוצת מומחים למחלות עור ולקוסמטיקה, בעלי ניסיון וידע בני שנים רבות במרכיבים הייחודיים של ים המלח. לאחר גילוי תופעות של דלדול העור בעת טיסה לחלל בקרב האסטרונאוטים, החל מרכז המחקר של פרמייר במשימת חיפוש מענה לבעיה ולמעשה גילה תהליך שלם וחדש לטיפול בעור בחיי היומיום. פרמייר עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשילוב עם המינרלים המשובחים מים המלח.

סיירנו במתקן ייצור חדשני המשתרע על פני למעלה מ- 6000 מ"ר ומעסיק יותר מ-300 עובדים. תהליך ייצור ומילוי משוכלל וממוחשב במלואו, החל משלב טעינת המרכיבים באמצעות משאבות ועד לשלב הפקת המוצר המוגמר ואריזתו. בכל שלב מתבצעות פעולות בקרת איכות קפדניות בתוספת משימות אחרות המבטיחות איכות מעולה.

אנכי המפעל ייצור.

לפרמייר אכפת מהסביבה ולכן הקימו אתר ייצור ידידותי לסביבה, המשתמש בספקי כוח סולאריים ורכיבים ייחודיים לשמירת אנרגיה המתחשבים בסביבה. המפעל 100% ירוק ו100% כחול לבן!!!

במפעל מייצרים מוצרי קוסמטיקה על בסיס מינרלים מים המלח, מוצרי בריאות איכותיים, מוצרים יחודיים לספא, מלחים, סבונים וקרמים.

צפו בסרטון:

שמחה לסקור עבורכם 4 מוצרים נפלאים מבית פרמייר.

מוס ניקוי לפנים- Brightening and Pore Clarifying Cleansing Foam מסדרת היוקרה PREMIER SUPREME.

את שגרת טיפוח שלי אני מתחילה בניקוי הפנים. מיותר לציין את חשיבות פעולת הניקוי שכן העור שלנו מזיע וחשוף במהלך היום ללכלוכים וזיהומים שונים, כגון פיח, עשן, רדיקלים חופשיים, שימוש במוצרי איפור ועוד…

מוס ניקוי לפנים של פרמייר מגיע בקבוקון עם משאפה, המוציאה כמות מדודה של קצף קרמי ואוורירי לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים. מבוסס על נוסחה טבעית של שמנים ומינרלים מים המלח הפועלים לשיפור מראה העור וטיפוחו לאורך זמן. מוס ניקוי ארומטי מתאים לכל סוגי העור, המותיר את העור חלק ונעים למגע.

אופן השימוש: לשימוש יומיומי בדרך כלל פעמיים ביום. יש למרוח את המוס על עור רטוב, לעסות בעדינות ולשטוף במים חמימים. רצוי מול כיור באמבטיה. מותר לרחיצה מסביב העיניים.

תכולה : 150 מ"ל  מחיר: 299 ש"ח.

לאחר שניקינו את אור פנינו ניתן לעבור לשלב הבא, שעליו לא רצוי לוותר-מריחת סרום.

סרום ממצק בשילוב מולטי ויטמין C של פרמייר.

מדובר בסרום ייחודי הפועל בטכניקת מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מרקם העור.

בעל כושר ספיגה יוצא דופן המעניק "זריקת אנרגיה" לתאי העור עם מולטי ויטמינים C+A+E המעודדים את התחדשות תאי העור ושיקומם.

סרום ממצק בשילוב מולטי ויטמין C מרוכז ,הינו סרום ייחודי המכיל תמיכה בלתי נראית לעור. הסרום נלחם ברפיסות העור על ידי הפעלת טכניקה של מתיחה, מיצוק, הזנה ושיפור מרקם העור. בעל כושר ספיגה יוצא דופן היוצר אפקט "זריקת אנרגיה" לתאי העור ובנוסף ,פעילותם של מולטי ויטמין C+A+E המרוכזים מעודדים את התחדשות תאי העור ושיקומם. התוצאה- עור גמיש, מוצק וצח , בעל מראה חלק וזוהר.

הפורמולה הייחודית של הסרום, שומרת על יתרונות הויטמנים עד לרגע המריחה על עור הפנים. הסרום מגיע בבקבוק עם משאבה-נוח לשימוש, לנשיאה בתיק (בעל 2 מצבים פתוח וסגור) ולנסיעות ומספיקה לחיצה אחת כדי למרחו על כל אזור הפנים. בעת הנחת הסרום על הפנים, הוא כמעט ללא ניחוח ורק כאשר מורחים אותו על הפנים "ופותחים" את הקפסולות, ניתן להבחין בניחוח הדרים שמיד חודר לעור הפנים. הסרום במרקם שמן, אך לאחר המריחה נספג במהירות ואינו מותיר שומניות בעור. מרענן את העור ומוחק עייפות. 

אופן השימוש:

לאחר ניקוי יסודי של הפנים, יש למרוח את הסרום בתנועות סיבוביות על עור פניך עד לספיגה מלאה.

טיפ של מלכה הראל, מדריכה ראשית פרמייר ים המלח -ניתן להשתמש בסרום גם במהלך היום להענקת "זריקת אנרגיה לעור הפנים", ולקבלת מראה מואר יותר. אני לבעלי שפתיים יבשות ממליצה למרוח על השפתיים.

הסרום כאמור מכיל ויטמינים C ,A ו E.

ויטמין C ידוע כמסייע בייצור קולגן, המרכיב החשוב בגמישות העור ובהבהרת והאחדת גוון העור.

ויטמין E ידוע כנוגד חמצון, מגן על העור מנזקי הסביבה ומקרינת UV, מלחח ומונע התבגרות מוקדמת של העור.

ויטמין A (רטינול) ידוע כמסייע בשיפור מראה העור, ואולי מרכיב האנטי-אייג'ינג המוכר ביותר. ויטמין A יכול להתחבר לכל תא עור ולגרום לו להתנהג כמו תא עור בריא וצעיר. פעולה זו מסייעת במניעת קמטים ומגבירה את ייצור הקולגן להשפעת אנטי אייג'ינג כוללת. 

תכולה: 50 מ"ל מחיר 299 ש"ח

לאחר שימוש בסרום חובה למרוח קרם לחות. כידוע, הסרום מהווה בסיס טוב לספיגת קרם הלחות הנמרח מעליו, כי הוא אוגר את הלחות לשכבות העמוקות יותר של העור, מספק לעור הזנה מרוכזת והשימוש בו עשוי לעכב תהליכי הזדקנות בעור, לדחות הופעת קמטוטים ולבצע הבהרה של כתמי גיל או שמש בעור. 

קומפלקס קרם לחות עם בר מינרלי Moisture Complex של פרמייר.

מדובר בקרם לחות איכותי השומר על לחותו וגמישותו על עור הפנים.

הקומפלקס משפר את מאזן הלחות בעור, תוך מניעת שומניות יתר.

נספג במהירות בעור הפנים ומשאיר שכבת מגן אוורירית המאפשרת לעור לנשום ושומרת עליו מהתייבשות יתר, ובכך מעכבת את הזדקנות עור הפנים. 

מכיל מסנני קרינה טבעיים UVA ו (UVB (SPF17 להגנה מקרני השמש ובעל נוסחה ייחודית המאפשרת את חדירת רכיביו ליסוד הקמטים ובכך מסייעת במניעת הופעתם של הקמטים החדשים ובעת ובעונה אחת מזינה את האפידרמיס ומדכאת ייצור מלנין האחראי להופעת כתמי פיגמנטציה בגיל מאוחר יותר. 

לקרם מרקם סמיך ועדין אך פעיל, בשילוב בלוק מינרלי ייחודי המסייע בתהליך החדרת החמצן לאפידרמיס. מותיר את העור במרקם חלק ומשיי, בעל מראה רענן ובריא.

הקרם נמרח בקלות ונספג במהירות, מרענן ואינו שומני.

יש לשים לב: צנצנת הזכוכית מכילה את הקרם ולאריזה מצורפת ספטולה (מעין כפית שלוקחים איתה את החומר. בשום פנים ואופן לא להכניס ידיים אל הקרם!). בפקק הצנצנת מצוי בלוק שמן כחול, העשוי מאצה דונליאלה. אין להניח את הבלוק המינרלי ליד מקור חום או שמש, שמא יימס לשמן נוזלי.

אופן השימוש:

על פנים נקיות ואחר מריחת סרום יש להרטיב במים את הבלוק המינרלי הכחול ולהעביר אותו במגע ישיר על עור הפנים הרטוב, בתנועות סיבוביות. בסיום יש לשטוף במים ולייבש (בלוק השמן יספוג את החמצן מהמים לתוך עורכם. עתה יש להחליק את הקרם לתוך העור בתנועות סיבוביות (להמנע מאזור העיניים) עד לספיגה מלאה.

קומפלקס קרם לחות עם בר מינרלי Moisture Complex מוצע לעור רגיל עד יבש, או לעור רגיל עד שמן.
תכולה: 60 מ"ל, מחיר 259.90 ש"ח.

גם לעור גופנו מגיע לקבל לחות ולכן, כדי שעורכם יראה בריא וחלק רצוי להשתמש בקרם גוף.

פרמייר מציעה לכם קרם גוף ארומאטי בניחוח קשמיר Cashmere Aromatic Body Cream.

מדובר בקרם גוף עם נוסחה מרוכזת המועשרת במרכיבים מים המלח בשילוב תמציות צמחים בוטאניות, שמנים ארומאטים וויטמנים המספקת רכות, מזינה, מטפחת ומגנה על הגוף.

אופן השימוש:

יש לעסות את הקרם בתנועות עדינות עד לספיגתו בעור, לעור בריא, מטופח וזוהר מומלץ לשימוש יומיומי.

פחות התחברתי לניחוח קשמיר, אך על טעם וריח אין להתווכח.

הקרם נמרח בקלות ובמהירות ומותיר את העור חלק ונעים למגע.

קיים בניחוח סאטין, ניחוח חושני ובניחוח משי.

תכולה: 250 מ"ל , מחיר  69.90 ש"ח

את מוצרי פרמייר ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ: ראשון לציון קנייון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.