פורמולה פרוביוטית חדשנית Bio-25 מבית SUPHERB לשמירה על בריאות מערכת העיכול !

במידה ואתם זקוקים לאנטיביוטיקה ו/או למניעה רצוי שתקחו פרוביוטיקה.

קיימים בשוק כמה וכמה סוגי פרוביוטיקה. לכן, חשוב להיוועץ ברופא לגבי מה מתאים לכם.

קיימים זנים רבים ושונים של חיידקים פרוביוטים שלהם חשיבות עליונה בשמירה על תפקודה התקין של מערכת העיכול, במניעת שגשוג של טפילים וחיידקים מחוללי מחלה ולהקלה במצבים של עצירות, נפיחות ושלשול. לחיידקים פרוביוטים תפקידים רבים הכוללים ניצול יעיל של רכיבים תזונתיים מן המזון, חיזוק מערכת החיסון, ניקוי רעלים וייצור של חומצות שומן החיוניות לפעילות תקינה של המעי.

מערכת עיכול המתפקדת באופן תקין וסדיר מבטיחה מערכת חיסון חזקה. אורח חיים לקוי הכולל תזונה לא איכותית, סטרס, חוסר פעילות גופנית ושימוש ממושך בתרופות גורם לפגיעה בכמות החיידקים הפרוביוטים ולכן משבש את תפקודה של מערכת העיכול. כתוצאה מהפגיעה במערכת העיכול, נפגעת גם יכולתה של מערכת החיסון להגן מפני מזהמים. מצב זה מאפשר לחיידקים מחוללי מחלה ופרזיטים נוספים לשגשג במערכת העיכול ולגרום לתסמינים רבים הפוגעים באיכות החיים.

חברת תוספי התזונה סופהרב, מציגה מוצר חדשני מסדרת הפרוביוטיקה המובילה בישראל- Bio-25 , פורמולה ייעודית לשמירה על בריאות מערכת העיכול, היחידה שמכילה 11 זני חיידקים פרוביוטים פטנטים איכותיים במינון מוגבר של 25 מיליארד בכמוסה אחת, להבדיל ממוצרי יוגורט המכילים רק עד שני זנים של חיידקים פרוביוטיים.

כל זני החיידקים בפורמולה ביו-25  נחקרו במחקרים קליניים ונמצאו אפקטיביים לטיפול בבעיות שכיחות במערכת העיכול. החיידקים בפורמולת ביו-25 בעלי חיות מקסימלית ובעלי יציבות גבוהה המבטיחה את תפקודם היעיל והבריא ביותר למעי.

מחיר מומלץ לצרכן : 146.5 שקלים ל-30 כמוסות

הנחיות שימוש: כמוסה 1 ביום בלבד המקנה הגנה רחבת היקף!

ניתן  להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.