הוואי נקטר מזין – סדרת טיפוח חדשה מבית הוואי + חופשה מפנקת במלונות 5 כוכבים במתנה !

רוצים לזכות בחופשה מפנקת במלונות 5 כוכבים במתנה?

כל שעליכם לעשות הוא לרכוש ממגוון מוצרי הוואי, להתקשר לטלמסר 03-6060603 ולענות על ארבע שאלות טריוויה בנושא "הוואי". בכל יום המשתתף המהיר ביותר שענה נכון על כל השאלות יזכה בשובר לחופשה זוגית של לילה אחד, במלונות 5* DLX ברחבי הארץ מתוך מגוון רחב של מלונות לבחירה. כל חשבונית קנייה מקנה השתתפות אחת בפעילות, כך שכל חשבונית קניה נוספת תגדיל את הסיכוי לזכות.

המבצע תקף על כל מגוון מוצרי הוואי ויתקיים עד ה- 30.6.15. 
הפרס יינתן לאחר הוכחת קנייה (הצגת חשבונית קנייה) ובהתאם לתקנון המבצע. 

בימים אלו חברת הנקל Beauty Care משיקה את סדרת טיפוח חדשה תחת השם הוואי נקטר מזין  עם נקטר פרחים מובחר – מתנה יוקרתית מהטבע.

כעת ניתן להשתמש במוצרי טיפוח לשיער ולהרגיש כמו לאחר טיפול במספרה. הסדרה מתאימה במיוחד לשיער שמרגיש ונראה יבש וחסר חיוניות. השימוש במוצרי השיער של הוואי נקטר מזין יעשיר את סיב השערה במרכיבים יוקרתיים וניחוחות פרחוניים וחושניים שיעניק לשיערך מגע ומראה בריא ונחשק. 

בימי קדם נהגו האצילות להתפנק בטקסי רחצה מפוארים ולטפח שיערן בתמציות עשירות על מנת להעניק לו מראה בריא וקורן. אחת מאותן תמציות יוקרתיות בהן עשו שימוש, מקורה בטבע. מדובר על נקטר פרחים, צוף המופק מפרחים הנקרא גם "משקה האלים". נקטר פרחים ידוע בסגולות הזנה, מחזיר חיוניות והופך את השיער לרך כמשי.

רצתי למקלחת לנסות את מוצרי הסדרה וחייבת להודות שמאוד אהבתי את הריח המתקתק שהתפזר בחלל האמבטיה..

לאחר שימוש בשמפה ומרכך מהסדרה החדשה שיערי נותר רך ומריח נפלא.

על מנת להעניק חווית פינוק משולמת כוללת הסדרה גם תחליב רחצה וכן סבון מוצק בניחוח הפרחוני. התחליב עשיר ברכיבי לחות המזינים את העור ושומרים עליו רענן ונעים וריח נקטר הפרחים המשכר מרגיע את החושים והופך כל מקלחת לספא עשיר.

מחיר מומלץ לצרכן שלשמפו ומרכך: 14.9 ₪

מחיר מומלץ לצרכן של תחליב רחצה: 17.9 ₪ 

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.