סרום היאלורוני אקטיבי – ACTIVE SERUM החדש מבית ד"ר קליין

אמש התקיים אירוע השקה של סרום היאלורוני אקטיבי החדש מבית ד"ר קליין, שהתקיים בהמרכז לרפואה אסתטית על שמו בבית "מנדרין" בתל אביב.

למי שאינו מכיר, ד"ר דב קליין הינו מהרופאים הפלסטיים המובילים בארץ ואף בעולם, חוקר ומפתח שיטות ניתוח בתחום הכירורגיה הפלסטית.

הוא התפרסם בשנת 2011 בזכות התוכנית הטלוויזיה "חלומות מפלסטיק" אשר מבוססת על ד"ר קליין והמרכז הרפואי שלו.

ד"ר קליין הינו הבעלים המשותף ביחד עם חברת המכוניות יגואר של ספא "spa on the beach" בחוף סרדיניה באיטליה.

מספר פעמים בשנה ד"ר קליין  טס בכל פעם למקום אחר בעולם, על מנת להפיץ את תורת הפלסטיקה הייחודית שלו, להרעיף ככל האפשר מניסיונו וממשנתו. המצאות ושיטות מתקדמות, חלקן רשומות כפטנטים, קרויות על שמו.

משנת 2006 פתח מרכז לקוסמטיקה רפואית במטרה להעביר את הידע הרב שצבר לקוסמטיקאיות בכירות, ובכך לשפר משמעותית את מגוון ואיכות הטיפולים אותם הן מעניקות ללקוחותיהן.

המרכז פועל בשיתוף פעולה עם האקדמיה למדעי היופי באיטליה, אך המוצרים כחול-לבן-מיוצרים ב- 2 מפעלים בארץ!!!!

ד"ר קליין פיתח קו מוצרים דרמו-קוסמטיים ייחודים, המהווים פריצת דרך משמעותית ואשר הוכחו מדעית כיעילים לטיפול כולל בבעיות העור השונות. כיום מופצים תכשירי ד"ר קליין בכ-300 בתי מרקחת רפואיים ברחבי איטליה: רומא, מילאנו, טורינו וערים נוספות.

בימים אלו מושק הסרום היאלורוני אקטיבי, המסייע לשמר את הלחות ומקנה לעור מראה רענן. כמו כן הוא מסייע בהפחתת קמטוטים וקמטים, יתרון המסייע במניעת הזדקנות של העור ותומך בחוסן שלו.

הסרום ההיאלרוני הינו מוצר ייחודי ועשיר במרכיבים חדשניים, טבעיים ופעילים.  הסרום מבוסס על הרכב ריכוז גבוה של חומצה היאלרונית ותשלובות מעצימות לחות, המרוות את העור בלחות מידית ומתמשכת ומקנות לו מראה בריא וקורן יותר.

למי שאינו יודע, חומצה היאלורונית היא חומר פולימרי דמוי ג'ל סמיך העשוי מתרכובת של מולקולות רבות של סוכרים אשר מיוצר באופן טבעי בגופנו ונמצא ברקמות שונות אצל כל בעלי החיים. לחומצה ההיאלורונית תפקיד חשוב בתפקוד מבנה העור, והיא האחראית העיקרית על גמישותו. לחומצה היאלורונית יש את היכולות לאגור כמות גדולה של מים הנותנת נופך לרקמות.

תפקידו של הסרום לחדור לשכבות העמוקות שבעור פנינו והוא משמש כמוליך קרם ולכן תמיד משתמשים בו לפני מריחת קרם לחות או קרם לילה על עור פנים נקי. (על כך כתבתי לא פעם..)

הסרום מגיע באריזת שפופרת הנוחה לשימוש, לנשיאה ולנסיעות ונספג במהירות בעור.

השימוש הקבוע בסרום, מרענן, מזין ומעשיר את העור.

מחיר לצרכן: 403 ₪  

מיועד לכל סוגי העור ובמיוחד לעור יבש וחסר לחות.

ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות שעובדות על פי שיטת ד"ר דב קליין.

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.