סדרת טיפוח נר הלילה Evening Primrose להזנה – מיצוק – התחדשות מבית WELEDA

ככל שאנו מתבגרים סימני הזדקנות נותנים את אותותיהם, בין אם עור פנינו נהיה דק ורגיש יותר, דרך פגיעה במאגרי הלחות, עד לעמידותו וגמישותו של העור, דבר המוביל להיווצרות קמטים גלויים יותר תחילה קמטי ההבעה סביב העיניים, קמטים אופקיים המכונים גם קמטי אושר ואף שקעים בפנים.

כדי להבטיח שמירה על הזוהר הטבעי של עורכם עת התבגרותו, פיתח מותג הטיפוח WELEDA את סדרת נר הלילה למיצוק וחידוש תאי העור.

למי שאינו מכיר, כן גם גברים!, מותג וולדה נוסד בשוויץ בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית (בתרגום מיוונית, אנתרופוסופיה = חכמת האדם), במטרה לייצר ולפתח תרופות ותכשירים מתאימים ובמטרה ליישם את הידע והחומר שנצבר ונלמד בהרצאותיו.

השם WELEDA הוענק לחברה על ידי המייסד על שם המרפאה ההוליסטית שחיה לפני 2000 שנה והייתה ידועה בכוחות הריפוי שלה. רבים מייחסים  לה את התואר: "המטפלת ההוליסטית הראשונה".

כל מרכיב עד חומר העזר האחרון בכל מוצר ומוצר מקורו מעולם הטבע. מעולם לא נעשה שימוש ולא ייעשה שימוש בחומרים המופקים משמן מינרלי או ווזלין, שמקורם מנפט.

סדרת המוצרים של חברת WELEDA מבוססת על מרכיבים צמחיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני, ללא חומרים משמרים, ללא חומרי טעם וריח סינטטיים.

 WELEDA מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם הם משתמשים.

לדברי היצרן סדרת נר הלילה אמורה לספק טיפול ייחודי לעור בעל מראה בריא יותר, רענן ומוצק.

התמהיל היקר המכיל את רשימת המרכיבים היעילים וביניהם שמן נר הלילה טהור ואורגני, משפעל פונקציות חיוניות של העור בצורה הוליסטית תוך חיזוק מבנה העור. קווי המתאר של הפנים הופכים למוגדרים יותר וגמישותו גוברת.

 מעשית:

קיבלתי להתנסות את Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Day Cream-קרם יום נר הלילה להזנה, מיצוק והתחדשות במקרים של עור בוגר במהלך היום.

מכיוון שהסדרה מיועדת לעור בוגר-56+, התבקשה אימי היקרה לנסותו במשך שבועיים ואלו המחשבות שלה:

הקרם מגיע באריזת שפופרת לחיצה והנוחה לשימוש. ניתן להעמידה על הפקק, מה שמקל על הוצאת הקרם. הוא נספג בקלות ומהירות בעור. מכיל שמן אורגני נר הלילה, המחזק את העור ומגביר את האלסטיות שלו, ממצק ומעניק לו מראה בריא יותר.

מועשר במרכיבים ושעוות צמחיות כדוגמת חמאת קקאו, שמן זית ושמן אגוזי מקדמיה המעניקים לעור פנים בוגר לחות עמוקה, מיצוק והגנה מפני רדיקליים חופשיים המאיצים את הזדקנותו, צמח הצנטלה להאטת ההזדקנות והתחדשות התאים, ללא גלוטן.

אימי פחות התחברה לניחוחו של הקרם המורכב מפרח נר הלילה, הל, מגנוליה וסנדלווד-כל אחת והעדפה שלה. אל תשכחו שמדובר בקוסמטיקה טבעית ללא חומרי טעם וריח סינטטיים.

הוראות שימוש: מדי בוקר, על עור נקי ולפני האיפור.

מחיר לצרכן: 210.90 ₪, לתכולת:  30 מ"ל

הסדרה מונה כ7 מוצרים וביניהם: Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Night Cream-קרם לילה נר הלילה, Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Eye and Lip Cream-קרם עיניים ושפתיים נר הלילה ועוד..

את מוצרי WELEDA ניתן להשיג ברשתות הטבע (עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, אניס, קסטל), חנויות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים וסניפי סופר פארם נבחרים

ובאתר החברה כאן

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.