תצוגת אופנה לקולקציית אביב – קיץ 2015 של GOLBARY

שלשום התקיימה תצוגת אופנה מדהימה, בה הוצגה קולקציית אביב-קיץ 2015 של רשת האופנה EVERY DAY IS YOUR BEST DAY- GOLBARY.

בין המוזמנים היו סלבס רבים, בלוגרים, מובילי דעת הקהל ועוד…

אנכי ישבתי הפעם בשורה הראשונה כדי לדווח לכן מהכי קרוב שיש.

את התצוגה פתחה שירז טל, שבישרה על השקת קו בישום חדש, הכולל ארבעה ניחוחות חדשים שיימכרו במחיר אחיד של 199.90 שקל ל- 100 מ"ל.

מיד אחריה, לצלילי שיר שקט ורומנטי של עמיר חדד בלייב, עלו למסלול דוגמניות בשמלות אדומות בגזרות קרובות לגוף דוגמת שמלת מקסי אדומה מלייקרה עם שסע קדמי עמוק ושמלת מיני אדומה עם שרוולים קצרים ורוכסן בגב ועוד…

על המסלול הוצגו טרנדים בולטים העונה החל מטרנד ההיפי, המזוהה עם ילדי הפרחים,  דרך המראה האנדרוגיני (הגברי) עד למראה הלבוש הראוותני.

השילוב של שחור ולבן אשר היה עמנו בחורף האחרון מעמיק העונה למראה מתוחכם יותר וכובש את לבנו. הקבוצה בעלת הצבעוניות הקונטרסטית של השחור והלבן, הוצגה על המסלול באמצעות שימוש בהדפסים וצורות גרפיות וכן דפוסים גיאומטריים קונטרסטיים.

הגלאם של שנות השבעים, מוצג דרך מראה זוהר באמצעות גזרות רחבות ובדים במרקם עשיר ומבריק ובסגנון ערב מהודר אשר נוצר בהשפעת כוכבות הקולנוע הזוהרות. בין שלל הפריטים הנחשקים בקבוצה זו, ניתן היה לצפות בדגמים מתוכשטים באביזרי זהב ופייטים מנצנצים. מלבד ברק הבדים, משחק גוונים שמעצימים את הבגד ומעניקים לו אפקט מרשים ואלגנטי כגון מאט ומבריק, אטום ושקוף.

צבע עז ונועז המתווסף לקבוצה הוא הצבע האדום, הנשי והחושני ובין שלל הפריטים המוצעים ניתן למצוא: שמלות ערב נשיות במראה עשיר המשדר יוקרה, שמלות מקסי, חצאיות וחולצות אלגנטיות המתאימות לאירועי הקיץ הרבים ומגוון רחב של פריטי מידי מושלמים, המעניקים מראה נשי וסקסי שנוצר באופן לא מתאמץ.

עוד ניתן היה להבחין על המסלול בבגדים בעלי פרינטים צבעוניים וקיציים, עם שלל סוגי דפוסי פרחים דיגיטליים, המחזקים את העובדה שדפוסי הפרחים הם ללא ספק הבשורה לקיץ 2015. חידוש נוסף בקבוצה זו מוצג באמצעות פריטים בעלי הדפסי פרחים, בשילוב דפוסים גיאומטריים המשלבים צבעי ניאון עזים, לצד צבעים רומנטיים, נשיים ורכים.

טרנד בולט הקיץ הינו הטרנד ההיפי – ילדי הפרחים, המוצג העונה עם נינוח אתני מיוחד, הבא לידי ביטוי בגזרות משוחררות, רחבות, אווריריות ונינוחות. בין הפריטים בקבוצה זו, ניתן לראות מבחר רחב של דגמי OVERSIZE, מגוון טוניקות ושמלות מקסי מודפסות עם פרינטים ALLOVER של סגנונות אתניים.

בתום התצוגה בהשתתפות דוגמניות  כמו נועם פרוסט, נטלי דדון, טהוניה ועוד.., הגיחה למסלול איילת זורר-כוכבת ההוליוודיות לצד יעקב גולברי הבעלים.

לסיכום:

קולקציית הקיץ של GOLBARY מותאמת לסגנון החיים של האישה המודרנית ומעניקה פתרון מלא לימי הקיץ החמים שטופי השמש, לכל שעה במהלך היום, תוך שילוב של נוחות הכוללת ייחודיות ואופנה בלתי מתפשרת.  

מחירי קולקציית אביב קיץ 2015:

מכנסיים: החל מ 199.90 ₪

חולצות:  החל מ 99.90 ₪

טוניקות: החל מ 199.90 ₪

ז'קטים: החל מ 399.90 ₪

חצאיות: החל מ 99.90 ₪

שמלות: החל מ 199.90 ₪

חגורות: החל מ 69.90 ₪

צעיפים: החל מ 59.90 ₪

כובעים: החל מ 89.90 ₪

תיקים: החל מ 129.90 ₪

שרשראות: החל 89.90 ₪

צמידים: החל מ 69.90 ₪

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.