וי-אפיל להסרת שיער מהפנים בקלות ובפשטות

קיימות מספר דרכים להסרת שיער מהפנים דוגמת בעזרת החוט, שאינו מוריד את השער מהשורש, חותך אותו וגורם לו לגדול מהר יותר. דרך אחרת שאני נהגתי להשתמש עד כה הינה בעמצאות שעווה, שדי כואבת ולי באופן אישי גורמת לאדמומיות ולעיתים כוויות קלות למספר שעות. שאר המוצרים הדומים – לא מורידים 100% מהשורש ומאוד כואבים לשימוש.​ הדגם המפורסם להסרת שיער הינו

וי-אפיל, שמחליף את הקפיץ הישן העבה.  מדובר במכשיר בעל פטנט ייחודי חדשני להסרה נקייה ואסתטית של שיער פנים בצורה יעילה ובטוחה לעור הפנים. וי -אפיל אינו פוגע בשכבות עור הפנים ואינו גורם לאדמומיות, קמטים או פיגמנטציה בניגוד לשיטות הסרת שיער אחרות כגון חוט ושעווה. בעזרת וי אפיל ניתן להסיר את השיער מקו השפתיים, שקע נחיריים ואיזורים נוספים ללא פציעות. המכשיר מעוצב בהתאמה לקו השפם ושקע הנחריים ולכן נכנס לאיזורים הללו בקלות ותוך דקות. מוריד פלומה מאפס, לא שיער עבה. זה אומר שניתן להסיר את השיער לאחר שבוע עוד לפני שרואים את השיערות בניגוד לחוט ושעווה, ששם צריך להעריך בין טיפול לטיפול ואז זה פחות אסטטי ויותר כואב. במידה ומסירים שיער בעזרת וי-אפיל מידי שבוע, העקצוץ הוא קל- יותר אסטטי ופחות כואב. המכשיר מתאים לאיזור הפנים למעט גבות, מכיוון שבמידה ועושים לא נכון, ניתן להישאר ללא הגבה וזה מסוכן. עוד ניתן להסיר את השיער מהפאות, אף, מתחת לשפתיים, מהסנטר ואף לאזורים קטנים נוספים בגוף בעלי שיער קצר/פלומתי. לגברים, המכשיר מתאים לאזור האוזניים, האף, לחיים ובין הגבות. הפעולה היא פשוטה למתוח את האיזור המבוקש להסרה ולעבור עליו עם וי-אפיל כלפי מעלה בעדינות, כדי לא לשבור את השיערות. גם בשאר האיזורים הפעולה הינה כלפי מעלה בלבד. המכשיר עשוי מפלדת אל-חלד, אינו מחליד, בעל ידיות סיליקון איכותיות שאין ללחוץ עליהן בזמן השימוש, ועל כן בטוח לשימוש ומחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

שימוש קבוע במכשיר הופך את השיער לרך ודליל יותר. ניתן לנקות אותו אחת לחודש באמצעות אלכוהול. נכנס בקלות לכל תיק איפור. עובדים עם המכשיר על פנים יבשות ונקיות ללא איפור וללא קרם לחות, כשהמכשיר יבש והפנים יבשות. טיפ: אחרי שמשתמשים בוי-אפיל כדאי למרוח קרם על האזור ולא בושם, בגלל שהנקבוביות נפתחות וצריך למלא אותם בוויטמינים. וי-אפיל מיוצר בישראל-כחול לבן. מחירו 69 ש"ח בלבד במקום 130 ש"ח (עלות של ביקור אצל קוסמטיקאית) במידה ותזמינו ישירות מהספק בטלפון: 054-6219775 צפו בסרטון הדגמה: 

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.