המלצה לטיפול אנטי אייג'נג אצל קוסמטיקאית – פינוק אמיתי לעור הפנים בריא , זוהר ורענן + הטבה

עבורי ביקור אצל קוסמטיקאית מהווה פינוק אמיתי הן לעור פניי והן לנפש. עור פנינו חשוף לכל מהווה ראי של גופנו ולכן, כל שינוי שמתחולל בו בין אם בעקבות תזונה לא נכונה או אי שתיית מים מספקת, דרך שינויים הורמונליים לבין שינויים במזג האוויר, חשיפה לשמש ועוד… מיד נותן את אותותיו בפנינו. עקב כך, בכדי להגן עליו אנו חייבים לשמור ולטפח אותו. עם הגיל, העור נראה עייף, מופיעים כתמים, קמטים, פיגמנטציה ועוד..

חשוב לאמץ את שגרת הטיפוח הכוללת:בבוקר, שטיפת פנים עם מי ורדים או אפילו מים קרירים לעור מעורב, תלוי בסוג העור, מריחת קרם עיניים, סרום ומעליו קרם לחות. בערב, ניקוי פנים יסודי בעזרת סבון ללא סבון לעור שמן/מעורב או סבון מותאם לעור יבש, סרום וקרם לילה פעיל. אחת לשבוע או יותר לפי הצורך פילינג פנים והגוף ומסכת פנים טובה. שימוש בה וניקוי טוב של העור תורמים להפחתת השומניות, קומדונים (ראשים שחורים) ופצעים.

ביקור סדיר אצל קוסמטיקאית מקצועית לניקוי יסודי של הפנים יעזור לנו לשמור על עור הפנים וליהנות ממראה צעיר ורענן יותר. לבחירת קוסמטיקאית טובה חשיבות רבה.

רוצה להמליץ לכן על קליניקת יופי של קוסמטיקאית פרא רפואית INNA ROITER שביקרתי בה לאחרונה.

עם כניסתי, התגלתה לפני קליניקה חמימה ונעימה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בסבר פנים יפות קיבלה את פני אינה הקוסמטיקאית. הרגשתי כמו בספא מפנק עם נרות ומוזיקה מרגיעה.

לאחר שעברתי אבחון יסודי ומקצועי של עור הפנים: מרקם העור, היסטוריית טיפולים, רגישויות ידועות לחומרים וכמובן תיאום ציפיות, אינה התאימה לי טיפול פנים אנטי אייג'ינג הכולל: ניקוי פנים עמוק בעזרת מכשיר "סקרבר אולטראסאונד", המחדש ומרענון את עור הפנים שעשה פלאים לעורי, פילינג חומצות באחוזים גבוהים: אלפא-הידרוקסית (AHA)-חומצת פירות עשירה בסוכרים שחודרת לשכבות העור העמוקות ויוצרת קילוף טבעי ומהיר של העור, ממיסה תאים מתים ומורידה HP בעור וגליקולית-זוהי חומצה אשר מופקת מקנה סוכר ומשמשת כפילינג מתמיד, שתפקידה להרים חומצה אלירונית בתא. למרות שהן חודרות עמוק לתוך שכבות העור, אינן גורמות כל תגובה בעור הפנים, סרום מולטי ויטמין עם 70% חומר פעיל להחיאה, שיפור לחות, מיצוק, זוהר, נגד קמטים ועוד.., מסכה מקווצת ומרגיעה ומסכת יופי עם חומרים פעילים. במהלך הטיפול קיבלתי עיסוי פנים ודקולטה מקצועי ומפנק שלא רציתי שיפסק, הנעשה בעזרת שעוות דבורים

100% חומר פעיל לזוהר, לחות, הזנה ומילוי קמטים. פינוק לפנים ולנפש וזאת לצלילי מוזיקה מרגיעה. כל כך נהניתי שכמעט נרדמתי. בסיום הטיפול אינה הכינה לי תה ירוק. 

לאחר הטיפול העור נראה בריא, חלק וצעיר יותר, מה גם הספיק טיפול בודד כדי שהנקבובויות הפתוחות שבפני יסגרו, שאגב נוצרות לא עקב העור השמן שכולם חושבים, אלה כיוון שאין מספיק מים בעור. כעבור יום העור נהיה רך כמשיי ונותר כך אפילו שבועיים לאחר הטיפול.

אינה הסבירה שבכדי לקבל תוצאה עוד יותר טובה, עדיף לעשות סדרה בעלת 5 טיפולים בהפרש של שבוע.

הטיפול התבצע בעזרת חומרים של חברת "פנים פריז" – החברה המובילה בקוסמטיקה טבעית בעולם ברשיון משרד הבריאות, מבוססת על שילוב תרכיזי צמחים בריכוזים גבוהים, בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות. חומרים ללא חומר משמר,ללא אימולגטורים וללא ניסויים על בעלי חיים. 

ניתן להגיע לייעוץ ובדיקה ללא התחייבות וללא עלות וניתן לעשות מתנה ליקיריכן-לרכוש שובר מתנה, המקנה טיפולים שונים החל מ- 150 ועד 350 ש"ח תלוי בסוג הטיפול.

מלבד טיפולי פנים לשימור ושיקום נעורים, ניתן לקבל טיפולים נוספים כגון איפור קבוע לגבות, עיצוב גבות וצביעתן, טיפולי בוטוקס ע"י רופא ועוד..

***בלעדי לקוראות האתר, 20% הנחה על טיפולי פנים!***

טיפול אנטי אייג'ינג הנערך כשעה וחצי יעלה לכן רק 280 ש"ח במקום 350 ש"ח וטיפול פנים רגיל יעלה לכן במקום 250 ש"ח 200 ש"ח בלבד! שווה ביותר!

אגב, ללקוחות קבועות ביום הולדתן אינה מעניקה 50% הנחה לטיפול שתבחרנה.

הקליניקה שוכנת בעיר הרצליה, רח' סוקולוב 31 ויש חניה חינם.

טלפון : 050-764-2930

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.