417 MIRICALE IMMEDIATE WRINKLE FILLER – עט ייחודי למילוי נקודתי וטיפול מהיר בקמטי הבעה ואנטי-אייג'ינג

חברת מוצרי הקוסמטיקה היוקרתית 417- משיקה את -417 MIRICALE IMMEDIATE WRINKLE FILLER.

מדובר בקרם ייחודי למילוי מהיר של קמטי הבעה ואנטי אייג'ינג, המשווק באריזת עט חדשנית עם מברשת סיליקון ייחודית. עט המילוי החדש מהווה "מכחול קסם" שמשנה באופן מידי את נראות הקמטים!

לדברי היצרן:

העט למילוי קמטים הייחודי של חברת -417 מכיל פורמולה מתקדמת המבוססת על פיגמנט מינרלי ייחודי עם קולגן טבעי מצמחים, אשר מחדש את העור וממלא באופן מידי קמטים, עם שיפור הנראה לעין תוך 90 שניות בלבד!

הקרם החדשני ממצק את העור וחודר לסדקים ולקמטים מסביב לשפתיים, לעיניים ומסביב לכל קמטי ההבעה והאנטי-אייג'ינג. הוא משפר את רמת הלחות בעור ומסייע לתהליך התחדשות ורעננות העור, באמצעות שילוב של מינרליים טבעיים מים המלח, קולגן טבעי, תערובת שמנים מסוג נבט חיטה, חוחובה, נר הלילה, אבוקדו, עלי קמילה, בשילוב וויטמינים A, B, E, F.

אריזת המוצר החדשנית, הינה פרי פיתוח בלעדי של חברת -417 : מברשת הסיליקון החדשנית שנבחרה לעט המילוי, מאפשרת הנחה קלה ומהירה של הקרם ישירות על האזור בו מעוניינים לטפל, הן על עור נקי והן על עור אשר כבר ספג לחות ומייקאפ!

כמו כן, העט למילוי הקמטים -417 מעניק חווית שימוש מקצועית וידידותית, תוך שמירה על היגיינה מקסימלית- המריחה נעשית ישירות על הקמט בלבד, באמצעות מברשת הסיליקון האיכותית, ומאפשרת מריחה אחידה, ללא הצורך בנגיעות עם הידיים על עור הפנים.

היתרון הגדול הנוסף של עט המילוי החדש, הוא הפתרון הנוח והיעיל המאפשר שימוש במוצר מחוץ לבית ולאורך כל שעות היום. המוצר החדש, מעוצב בצורה של עט, כך שניתן להשתמש בו ביד אחת. כמו כן, הוא משווק באריזה קומפקטית וקלה לנשיאה בתיק האישי, בכיס הבגד, או בארנק, כך שניתן לעשות תיקוני טאץ'-אפ ולשמור על מראה פנים צעיר וחיוני לאורך כל שעות היום.

קהל היעד של המוצר הינו נשים וגברים כאחד, שקמטי ההבעה מטרידים אותם. כך, כל אחד יכול לצייר לעצמו עור חלק, זוהר וצעיר, באופן מידי ובמינימום זמן.

מעשית:

המוצר מגיע באריזת עט בעל מברשת סיליקון, המאפשרת מריחה אחידה, נוח לנשיאה בתיק ולנסיעות.

למוצר אפקט מילוי וחידוש העור תוך כדי מיצוק. אינו מתיימר להחליף בוטוקס, אך בהחלט S.O.S למילוי קמטים. לאחר שמורחים את התכשיר, אין צורך לחזור על המריחה והאפקט נשאר עד לשטיפה של המוצר.

הגבר שלי התלהב ו"גנב" לי את העט…

אופן השימוש:

יש למרוח את הקרם ישירות על הקמטים מסביב לשפתיים, לעיניים ומסביב לשאר קמטי ההבעה, הן על עור נקי והן על עור הספוג בלחות או מייקאפ. ניתן למריחה בוקר וערב. אין צורך לשטוף.

מחיר: 44 דולר ל- 7 מ"ל.

להשיג בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

משווק לדיוטי פרי ע"י חברת מרום אפ.ג'י.פי בע"מ

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.