סקירת PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER ומייקאפ LIQUID HALO HD FOUNDATION החדש מבית SMASHBOX

לאחרונה הוזמנתי למפגש מרתק עם Will Malherbe, אמן האיפור הראשי של המותג ההוליוודי SMASHBOX, אשר הגיע לארץ במיוחד לכבוד השקה המחודשת של המותג.

Will הדגים והכיר לנו פריימרים הקיימים של המותג וכאלה שטרם קימיים בשוק,(צפו בסרטון למטה להסבר המלא של Will)שדרך אגב לאחר שניסיתי, אני חושבת שהפריימרים של המותג סמאשבוקס בין הטובים אם לא ה…

קיימים מספר סוגים של פריימר לפנים, אני ניסיתי את הקלאסי-PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER

הפריימר מגיע באריזת טיובה ומספיקה טיפה כדי ליישמו על הפנים.

במגע ראשוני מרגישים את המרקם הסיליקוני קטיפתי בין האצבעות. הפריימר מתייבש במהרה ומשאיר שכבת מגן על עור הפנים. אינו מכביד על הפנים ונהדר כבסיס למייק-אפ.

עור הפנים נותר חלק כמשי ואף לאחר מספר שעות לא נצפתה הברקה באיזור ה-T ונמצח.

Will הציג בפנינו את המייקאפ  LIQUID HALO HD FOUNDATION החדש. (הסבר שלו ניתן לראות בסרטון למטה).

מדובר במייק אפ הנוזלי הראשון עם טכנולוגיה מלאה של מחזירי אור.

מה זה בעצם?

Liquid Halo HD Foundation with SPF 15 של סמאשבוקס מכיל 100% פיגמנטים המכוסים בג'ל, אשר מטשטשים פגמים בדומה לפילטר שבמצלמה. דמיינו לעצמכן הילה של מחזירי אור סביב הפיגמנטים. הילה זו, מאפשרת להשיג זוהר הקורן מתוך העור, העצמת גוון העור הטבעי שלך ובה בעת לספק כיסוי מושלם.

Liquid Halo HD Foundation פותח על מנת לפתור בעיה על סט הצילומים. תכשירי המייק אפ HD מהדור הראשון היו טובים, אבל הם לא הדביקו את קצב ההתקדמות כמו בטכנולוגיית הצילום. (המבחן האולטימטיבי הוא עור שנראה נהדר בצילום); כזה שמכסה פגמים אבל עדיין נראה כמו עור טבעי. זה בדיוק מה ש-Liquid Halo HD Foundation עושה. הוא מתמזג באופן דינמי עם הגוון הטבעי שלך לגימור אחיד לחלוטין שנראה זוהר ומואר.

המייק-אפ מגיע באריזת בקבוק בעלת משאבה עם הגנה 15 SPF מפני קרני השמש.

לאחר הנחתו מתקבל מראה עור טבעי וגימור אחיד, לא מסכה עבה של איפור, מאחר והוא עובד עם תתי-הגוונים הטבעיים של העור, ההתאמה מושלמת.

אהבתי את המראה הקורן שהוא הותיר.

צפו בסרטון הדרכה הכולל טיפים של WILL.

שווה צפיה! תיהנו!

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.