הרגיין קצף מבית PERRIGO – לגברים הסובלים מהתקרחות

בין אם זה גנים או חומרים שהורסים את השיער, כמעט שני שליש מהאוכלוסייה סובלת מסוג של התקרחות ודלילות בשיער.

קיימים מספר פתרונות לבעיה זו, אך רובם דורשים התערבות פולשנית.

חברת PERRIGO מביאה לטענתה בשורה לאלה שסובלים מהתקרחות -"הרגיין קצף"-הקצף הראשון מסוגו בישראל לעצירת נשירה והצמחת שיער לגברים.

"הרגיין קצף" מבוסס על החומר הפעיל "מינוקסידיל 5%" המצוי בתמיסות הקיימות בישראל, אך מרקם הקצף מאפשר מריחה קלה באזור ההקרחה, ללא נזילות, התייבשות מהירה ומראה שיער טבעי לצד ירידה בשכיחות תופעות הלוואי.

מסקר שערכה חברת פריגו לאחרונה בקרב 300 גברים בגילאי 18-49 הסובלים מהתקרחות, נמצא כי קרוב ל-50% מהם מרגישים כי ההתקרחות מפריעה להם. נתון זה עולה בעיקר בקרב צעירים בגילאים 18-34. הפתרונות הרפואיים לבעיית ההתקרחות כוללים שימוש בתרופת מרשם לבליעה או שימוש חיצוני על הקרקפת בתמיסות מבוססות על החומר הפעיל "מינוקסידיל".

"הרגיין קצף", הינה תרופה ללא מרשם, על בסיס החומר הפעיל מינוקסידיל, לעצירת נשירה והצמחת שיער. התכשיר מיועד להצמחת שיער הקרקפת אצל גברים בריאים בגילאי 18-49, במקרים של התקרחות מהסוג התורשתי (95% מההתקרחויות הן על רקע זה). השוני העיקרי של הקצף החדש בישראל מתכשירי תמיסה הקיימים בשוק המבוססים על מינוקסידיל, הוא בכך שאינו מכיל רכיב בשם "פרופילן גליקול" אשר עלול לגרום למשתמשים לתופעות לוואי הקשורות לגירוי הקרקפת כמו יובש, קשקשים, גרד ואדמומיות.

יתרה מזאת, אופן השימוש בתכשיר נוח יותר עקב מרקם הקצף הנמס, נספג ומתייבש במהירות ואינו שמנוני או מייצר מראה שיער "רטוב" ולא מחמיא למתקרחים, אלא מותיר מראה שיער טבעי ורגיל לכן משתלב היטב בשגרת היום יום מבלי להפריע. נוחות השימוש מהווה פרמטר קריטי בהיענות לאורך זמן, בתכשיר הדורש התמדה על מנת ליהנות מהתוצאה. בנוסף, מרקם הקצף מאפשר את החדרת החומר לשיער מבלי שיגלוש מקו הקרקפת לאזורים לא רצויים כמו המצח ויצמיח שם שיער לא רצוי.

ד"ר רון יניב, מומחה לרפואת עור ומין ורפואה אסתטית, מכבי שירותי בריאות ומאוחדת: "בהרגיין קצף ישנם כמה יתרונות בולטים, הראשון הוא נוחות השימוש במוצר. רבים מהמשתמשים בתכשירים שונים נרתעו מתמיסות מינוקסידיל אחרות בשל התחושה השמנונית בשיער לאחר מכן. כאשר המוצר נוח יותר לשימוש, כך ההיענות לטיפול גוברת וכן התוצאות טובות יותר. היתרון השני המגביר גם את התוצאות הטובות, הוא ההרכב הכימי אשר הודות לקצף, קצב העברתו של החומר הפעיל הינו מהיר יותר לעומת בתמיסות אחרות. בנוסף, המוצר אינו גורם לתופעות לוואי של גירוי הקרקפת, יובש, אדמומיות ואי נעימות מכיוון שאינו מכיל 'פרופילן גליקול', הקיים בתמיסות מינוקסידיל אחרות בארץ".

מי מה שקראתי באתר החברה יש צורך להתמיד במריחת הקצף במשך מספר חודשים לקבלת שיפור במצב נשירת שיער.

מחיר מומלץ לצרכן: כמות 60 גרם 159.90 ₪

ניתן להשיג בבתי המרקחת ובשתות השיווק

Bookmark the permalink.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.